logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Ocena agregatów prądotwórczych: Loncin LC6500D-AS 5.5kW 400V vs Zipper 5kW AVR 400V 3-fazowy

apollinaris 20 Lis 2022 20:04 1833 8
REKLAMA
  • REKLAMA
  • #2 20294986
    3301
    Poziom 34  
    Ocena: 869
    Trójfazowy w takiej mocy to nic dobrego, może być problem zagotować wodę w czajniku przeważnie o mocy 2 kW jednofazowo czy tez zasilić lodówkę jeżeli nie jest inwerterowa.
  • #3 20308464
    apollinaris
    Poziom 9  
    Ocena: 13
    Witam.
    Dziękuje za odpowiedź.
    Chciałem podłączyć agregat do domowej sieci elektrycznej po wyłączeniu bezpieczników.
    Nie jestem elektrykiem i nie znam się na tym, ale myślę jeżeli wyłączę bezpieczniki i podłącze agregat do domowej instalacji czy to będzie działać.
    Myślałem, że 3 fazowy będzie lepszy, ale proszę o podpowiedź jaki będzie lepszy.
    Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #4 20308644
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #5 20308763
    apollinaris
    Poziom 9  
    Witam
    Dziekuje za odpowiedz
    Wiem ze przycisk szukaj nie boli
    Ale nie tylko na elektrodzie jest wiele odpowiedzi i nie wszystkie sa spojne.
    Jezeli ja sie na tym nie znam chce zasiegnac opini ekspertow. Chodzi o to ze tych ekspertow jest wiele, i opinie tez nie sa spojne.
    Jezeli nie chiales pomoc to chociaz nie dogaduj.
    W wyszukiwarce znalazlem wiele opinii ktore opisywali ze taki agregat jest wystarczajacy, a w odpowiedzi dostalem wiadomosc ze nawet wody nie zagotuje, a druga odpowiedz szukaj w wyszukiwarce.
    Pytanie bylo proste da sie to zrobic czy nie, i czy ten agregat wystarczy. Jezeli tak to prosze o odpowiedz a jezeli uznam ze tego sam nie zrobie to bede to zlecal elektrykowi.
    Jezeli wiesz to odpowiedz bez zadnych aluzji
  • Pomocny post
    #6 20308970
    anchilos
    Poziom 39  
    Ocena: 967