Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
MetalWork
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

DT GAS SYSTEM generowanie klucza

25 Lis 2005 08:30 40601 43
  • Poziom 10  
    Pilnie poszukuje programu do obsługi tej centralki gazowej
    Z góry dzięki
  • MetalWork
  • Poziom 2  
    Są trzy wersje DT GAS SYSTEM

    - basic
    - super
    - gastech

    którą potrzebujesz?
  • Poziom 10  
    najlepiej wszystkie

    Dodano po 3 [minuty]:

    sprawa ma się następująca
    2 tygodnie temu znajomek założył do swojego mondeo 2.0 gazik na tym ecu
    ku naszemu zdziwieniu auto pali na trasie 14l przy 100km/h trochę dużo no nie. nie mam pojęcia która to wersja
    powiedzcie mi jak to sprawdzić to powiem. chce mu go wyregulować w trakcie jazdy ale nie mam programiku. z góry dzięki. pozdrawiam
  • Poziom 10  
    już wiem to basic
  • Poziom 10  
    Jesli mozecie to prześlijcie mi tez ten program
    Ja mam Skode octavie w sekwencji.
  • Poziom 10  
    Ja z kolei mam wszystko do regulacji Basica oprócz doświadczenia, niestety ten kto ustawiał w serwisie przedemną ma go jeszcze mniej, do rzeczy: poszukuję osoby zadowolonej z ustawień sterownika Detec Basic i znającej jego parametry. U mnie chodzi na nim Astra`94 1,6 x16sz. Po montażu chodził pięknie, po wymianie filtra się zaczęło, najpierw szarpanie i regulacja mechaniczna potem zubożenie (niepotrzebnie wspomniałem że trochę czuć niespalony gaz na jałowym...), i dalej lipa auto już nie przyspiesza. Ciekawe co by było gdyby dać ustawienia fabryczne, może ma ktoś taki plik?? Albo radę??
  • Poziom 15  
    witam.
    jezeli macie juz te oprogramowanie prosze o wyslanie tez do mnie
    z gory dzieki
    adam
  • MetalWork
  • Poziom 1  
    na tej stronie nie mozna sciagnać tego programu, czy ktos z Was go posiada w swojej biblitece? jesli tak prosze o kontakt marko9999(malpa)o2.pl
    instalacja gas-tech
    pozdrowienia
  • Poziom 9  
    Również potrzebuje gas-tech, jakby ktoś posiadał i mógł podesłać, to z góry dzięki.

    mswiac(malpa)gmail.com
  • Poziom 1  
    Czy mógłby ktoś zamieścić również instrukcję montażu tej instalacji.
    W internecie wyskakuje mi tylko kopia pdfa bez schematów i zdjęć.
    wg. googla plik nosi nazwę om802-01-01plbasic.pdf
    Gdyby ktoś mógłby mi go wysłać na email byłbym wdzięczny. patralski(malpa)interia.pl
  • Poziom 1  
    Witam,
    szukam programu GAS TECH 600S, jeśli ktoś taki posiada będę bardzo wdzięczny za przesłanie go na maila mradka(malpa)gazeta.pl, albo zamieszczenie na forum. pozdrawiam
  • Poziom 2  
    witaM, rowniez przydalby misie programik do gas tech 600S. z góry dzieki! krzychuuu20(malpa)tlen.pl
  • Poziom 2  
    Mam u siebie komputer DT Basic i mam pytanie: nie wie ktoś jak uruchomić samochód z tym komputerem w trybie awaryjnym od razu na gazie??? Próbowałem przytrzymywać przycisk przełączania po włączeniu zapłonu i nic to nie dawało, tylko lampka gazu przestawała migać. A mogłem wziąć Bingo M... do niego/o nim można znaleść o wiele więcej rzeczy w internecie.
  • Poziom 10  
    Sprubuj 3 razy przelaczyc z benzyny na gas powinien wlaczyc sie tryb awaryjny
  • Poziom 2  
    Dot problemu Aldi666


    1. Trzeba włączyć zapłon.
    2. przełacznikiem na centralce ustawić na zasilanie gazem /świeci się dioda zielona i czerwona/ Uwaga: dioda zielona nie może migać.
    3. Przycisnąć przycisk i przytrzymać ok. 5sekund aż wszystkie diody wskaźników ilości paliwa zaświecą od lewej do prawej.
    4. Wyłączyć zapłon.

    Powinien domyślnie uruchamiać się na zasilaniu gazem.
  • Poziom 2  
    Okazało się że winna była kostka stacyjki a nie mój brak wiedzy. Przy przekręcaniu kluczyka z pozycji zapłonu na rozruch w drodze rozłączało zapłon i drodze powrotnej z rozruchu na zapłon też na chwile rozłączało zapłon i to resetowało komputer od gazu na prace na benzynie.
  • Poziom 11  
    Witam
    Czy ktoś wie gdzie instalację DT Gas System da się naprawić w Kielcach lub okolicach?
    Oczywiście jeżeli to dziadostwo da się w ogóle wyregulować.
    Byłem już dwa razy w autoryzowanym warsztacie producenta w Lublinie, ale wyraźnie nie radzą sobie nawet z własnym produktem.
    Ogólnie jeżeli ktoś zastanawia się nad założeniem ich instalacji to powinien dać sobie spokój. Szkoda nerwów.
    Pozdrawiam
  • Poziom 2  
    Myślę, że instalacja jest jak każda inna. Problem polega chyba w umiejętnościach mechaników. Mam instalację ze sterownikiem DT gas system basic.
    Spalanie w porywach dochodziło do 16 l w mieście, w trasie nie schodziłem poniżej 10 l. Wizyty u mechaników nie dały pozytywnych efektów, ale nie byłem u autoryzowanych serwisantów. Różne były propozycje. Łącznie z taką, że najlepiej zdemontować tą instalację i założyć nową.
    Przyczyn może być wiele. W moim przypadku /lanos 1,5 8V/ wymieniłem cewkę zapłonową, i reduktor. Podejrzewam, że reduktor mógł szwankować. Miał przejechane ok. 50 tys. km. Instalacją nie posiada czujnika temperatury i przełączał się na gaz zbyt wcześnie. Mogła polecieć membrana. Po założeniu nowego pojechałem na ustawienie, ale nic nie zdziałali. Samochód na wolnych obrotach pracował niestabilnie więc w miejsce krokowca zamontowali śrubę. Zaczął pracował stabilniej ale zużycie było nadal zbyt wysokie. Poza tym jazda na śrubie na pewno nie jest zdrowa dla samochodu. Trzeba się liczyć z wymianą uszczelki pod głowicą, coś wiem na ten temat.
    Zdobyłem laptopa, wgrałem program i wziąłem sprawę w swoje ręce.
    Cała sztuka polega na takim ustawieniu naprężenia membrany, aby sonda lambda utrzymywała napięcie w granicach 0,6 V . W programie sterownika należy ustawić taką ilość kroków otwarcia silniczka aby były jak najmniejsze oscylacje krokowego. U mnie jest ustawiony na 145 kroków i oscyluje od tej granicy +- 5 kroków. W instrukcji polecają, żeby ustawiać w okolicy 100 kroków. W moim jednak przypadku to źle działało. Nie mogłem zgrać prawidłowego spalania na wolnych i wyższych obrotach. Oczywiście w każdym samochodzie będzie to inaczej i trzeba dobrać doświadczalne. Zależy to też od wielu czynników m.in. od zastosowanego miksera. W każdym razie trzeba obserwować oscylacje lambdy i odpowiednio dostrajać śrubą od membrany, na postoju i podczas jazdy. Teraz lanos nabrał wigoru i spalanie spadło. Po pierwszych tankowaniach: trasa 8 litrów miasto 11 litrów. Spadek zużycia dało się od razu zaobserwować po diodach, no i świece mniej okopcone. Zobaczę co będzie dalej.
    Pozdrawiam i życzę owocnych zmagań z instalacjami gazowymi.
  • Poziom 11  
    w kielcach jest warsztat ktory serwisuje rozne instalacje w miare mozliwosci dostepu do czesci (listwy czesci naprawcze) dt gas tez obslugje .To jest na Sandomierskiej 203.Ceny sa u nich przystepne mozna sie nawet dogadac co do jakiegos rabatu czy cos.
  • Poziom 11  
    Witam
    benmal napisał:
    Myślę, że instalacja jest jak każda inna. Problem polega chyba w umiejętnościach mechaników.

    Niestety nie mogę się z tym zgodzić. Po pierwsze to instalacja nietypowa i mało znana więc trudno o warsztat który chce się za nią zabrać.
    Po drugie byłem z naprawą u samego producenta DT GAS w Lublinie. Mimo, że wydałem ponad 500 zł to z instalacją nadal ciągłe problemy.
    Według mnie trzeba tego produktu unikać jak zarazy.
    pac1man napisał:
    w kielcach jest warsztat ktory serwisuje rozne instalacje w miare mozliwosci dostepu do czesci (listwy czesci naprawcze) dt gas tez obslugje .To jest na Sandomierskiej 203

    Wielkie dzięki za informacje. Szczęście, że jest ktoś na miejscu, bo odwiedziłem z 10 innych zakładów i nikt nie chciał nic przy tym robić.
    A do Lublina spory kawałek i na dodatek efektów naprawy nie widać.
    Pozdrawiam
  • Poziom 18  
    [quote="felis2"]Witam
    benmal napisał:
    Myślę, że instalacja jest jak każda inna. Problem polega chyba w umiejętnościach mechaników.

    Niestety nie mogę się z tym zgodzić. Po pierwsze to instalacja nietypowa i mało znana więc trudno o warsztat który chce się za nią zabrać.
    Po drugie byłem z naprawą u samego producenta DT GAS w Lublinie.
    Cytat:


    eee..przesadzasz! mam u siebie DTGas i chodzi calkiem normalnie, reguluje sie ja tez calkiem normalnie. a problemy z gazem to przewaznie wadliwy montaz i/lub nieumiejetna regulacja. sterownik DT ma akurat bardzo duze mozliwosci regulacji, ale trzeba wiedziec co do czego! tutaj mlotek i srubokret niestety nie da rady :-)
  • Poziom 11  
    Witam
    marcys20 napisał:
    eee..przesadzasz! mam u siebie DTGas i chodzi calkiem normalnie, reguluje sie ja tez calkiem normalnie. a problemy z gazem to przewaznie wadliwy montaz i/lub nieumiejetna regulacja. sterownik DT ma akurat bardzo duze mozliwosci regulacji, ale trzeba wiedziec co do czego! tutaj mlotek i srubokret niestety nie da rady

    Jeszcze raz powtarzam. Byłem z regulacją u samego producenta DT Gas w Lublinie. Na początek powiedzieli, że instalacja została wadliwie zamontowana przez ich dystrybutora ze Stalowej Woli. Rozkręcili więc cały przód skasowali 500 zł i nic nie pomogło. Samochód jak gasnął spadając z obrotów na zimnym silniku tak gasnął nadal. Oczywiście nie dało się tego sprawdzić po naprawie bo był już bardzo wygrzany.
    Pojechałem jeszcze raz. Znów regulacja. Kazali wymienić świece, bo niby one winne. Zrobiłem to. Wyregulowali za 70 zł i prawie przestał gasnąć (a może po prostu mrozy ustąpiły), ale zaczęło nim szarpać przy przełączaniu na gaz. Ponadto zapalił się check i zwiększyło zużycie gazu. Trzecia wizyta to już zupełna bezradność. Stwierdzili, że winny jest samochód, a nie ich instalacja i oni nic już nie poradzą. Mam więcej nie przyjeżdżać.
    Dodam, że gdy jeżdżę na benzynie nie mam żadnych problemów. Nic nie gaśnie, nic nie szarpie.
    Ale jeśli nawet przyjmiemy wersję, że winny jest samochód to za co zapłaciłem wcześniej 570 zł? By mieć nadal niesprawną instalację?
    I wreszcie kolejne pytanie. Gdzie według Ciebie miałbym jechać do naprawy jeśli sam producent instalacji czyli firma DT GAS z Lublina jest bezradna? Zapewniam, że ja nawet nie próbowałem przy tym grzebać.
    Według mnie cała ta instalacja to kicha i nikt mnie nie przekona!!!
    Pozdrawiam
  • Poziom 18  
    ja instalke DT do swojego 3,5 litrowca zakladalem w czestochowie. przez pol roku zrobilem ok.17kkm i problemow nie mam.
    W zimie przy mrozach pojawil sie problem - ze przy przelaczaniu na gaz przez chwile silnik falowal - ale wina lezala po stronie reduktora - byl poprostu "na styk" - moc silnika 155kW, moc reduktora 160kW. Wymienilem jeden reduktor 150kW, na dwa nowsze modele 2*150kW(2 razy wiekszy zapas mocy) i problem przestal istniec. Po 5 miesiacach uzytkowania normalnie wymienili w ramach gwarancji - koszt 0zl.
    Osobiscie uwazam ze jesli ci na Pb chodzi OK to w gre wchodzi tylko sama instalacja LPG- wadliwie zamontowana, zle dobrany osprzet, regulacja- innej opcji nie ma!
  • Poziom 11  
    Witam
    marcys20 napisał:
    Osobiscie uwazam ze jesli ci na Pb chodzi OK to w gre wchodzi tylko sama instalacja LPG- wadliwie zamontowana, zle dobrany osprzet, regulacja- innej opcji nie ma!

    Ja to już nie wiem co myśleć poza tym, że następny samochód to będzie diesel bo mam doś problemów z gazem.
    Wiem też, że nia ja jedyny mam problemy z DT GAS. Był nawet program na Polsacie.
    http://interwencja.interia.pl/news?inf=1069798
    Widzę, że sprawy są w sądzie i to chyba jedyna droga dialogu z lubelskim DT GAS.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 13  
    Witam .
    Podepne sie pod temat - czy ktoś posiada rozpiskę pinów wtyczki do podłaczenia sie pod DETEC Basic/Super ? Bo zmontował bym sobie iterfejsik ,tylko nie jestem pewien zamontowania pinów we wtyczce.
    Pozdrawiam.

    Ok, juz znlazłem ,taka sama wtyczka jak do Bingo czy Nicolaus...

    Fejsik gotowy ,teraz mam małą zagwozdkę.Może ktos obeznany w temacie by mnie naprowadził na dobra drogę.
    Autko strasznie szarpie przy hamowaniu silnikiem...Poza tym wszystko jest ok .W jakich ustawieniach szukac przyczyny ? Sterownik to Detec Super.
  • Poziom 2  
    witam. mam citroena berlingo I rocznik 1997, przebieg 280 tys. od 120 tys na gazie, silniczek 1.4 benz + gaz (das tech 600S). zalozylem instalke - na poczatku rewelacja, po ok 3-4 tys zaczely sie problemy. w moim przypadku nie trwalo to długo, bomiesiecznie pokonuje 7-8 tys km. ale dorzeczy. auto na gazie zaczelo szarpac, brak mocy, gasł. kilka regulacji - brak poprawy. pojechalem w ramach gwarancji do lublina. tam regulacja wymiana swiec i jakos chodzilo. jakos, bo pozostalo gasniecie na luzie co jakis czas. tak jezdzilem. troche poczytalem na necie problemy innych urzytkowników instalek gazowych i postanowilem zainwestowac ok 80zł w nowy silniczek krokowy. jest on w moim aucie odpowiedzialny za obroty na biegu jalowym. wymienilem i jak reką odjąl. inny samochod. wszystko chodzilo idealnie, ale do czasu. po jakims czasie znow lekkie szarpanie podczas przyspieszania. wymianilem swiece na nowe i problem zniknal. ostatnio mialem szarpanie, brak mocy i wina lezala po stronie sondy lambda, ktora mi sie poprostu wypiela. po przejechaniu juz ponad 100tys km na tej instalce doszedlam do wniosku ze wina problemow wszelkich nie lezy tylko po stronie instalacji. wazny jest tez stan naszego silnika. i tak moge napisac, ze:

    gasniecie to (w moim przypadku) - silniczek krokowy;

    szarpanie i brak mocy to: sonda, świece zaplonowe ktore teraz wymieniam co ok 15-20tys. i przewody zapłonowe wymieniam co drugą wymiane swiec.

    instalka sprawuje sie dobrze. spalanie max 11l.

    a no i jeszcze filterki powietrza i gazowe trzeba co jakis czas wymieniac, bo to rzeczywiscie jest wazne (kiedys uwazalem ze nie)

    pozdr.