logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Ślady spalenia w sterowniku ECU - Opel Astra G 1.6 16 V C16SEL - brak napięcia

sizweamos 28 Lis 2023 20:46 6777 7
REKLAMA
Treść została przetłumaczona angielski » polski Zobacz oryginalną wersję tematu
  • #1 20837698
    sizweamos
    Poziom 3  
    Ocena: 2

Witam, jestem nowicjuszem.

Potrzebuję porady w sprawie śladów spalenia w sterowniku Opla Astry G 1.6 16 V C16SEL, który nie podaje napięcia odniesienia 5 V i zasilania 12 V do czujnika wału korbowego. Po sprawdzeniu wszystkich bezpieczników skierowałem wzrok na ECU i wymontowałem go...

W załączeniu filmy. Proszę potwierdzić, że dobrze widzę.

Wielkie dzięki
    Rozmiar Otwarty sterownik samochodowy z widocznymi komponentami elektronicznymi. Zbliżenie na płytkę drukowaną sterownika z zaznaczonym śladem spalenia. Zbliżenie na płytkę drukowaną sterownika z zaznaczonym miejscem uszkodzenia. Osoba trzymająca w dłoni komponent, prawdopodobnie sterownik pojazdu Opel Astra G. Sterownik silnika samochodowego z widocznym numerem seryjnym i oznaczeniami.

• REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 20838663
    pasta7
    Poziom 19  
    Ocena: 78
    Po tych zdjeciach Cieżko stwierdzić czy coś sie tam spaliło. Dobra lupa w dłoń i penseta, sprawdzaj wszystkie włoski które odchodzą do kostek głównych. Czesto sie przepalają albo obłamują. A wogóle to te ecu jest bardzo tanie, tylko kwestia immo Ci zostanie. Robiłem takich hybryd kilkanaście sztuk. I w każdym kilka włosków trzeba było wymienić
  • REKLAMA
  • #3 20839280
    sizweamos
    Poziom 3  

Dzięki stary.

Pozwól, że wrzucę kolejny film. Kiedy sprawdzam pod lupą, wygląda na to, że coś się spaliło.

Dodano po 1 [godzinach] 56 [minutach]: