logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Rozdzielacz gniazda zapalniczki samochodowej Maclean MCE218 zwarcie gdzie jest bezpiecznik

marfi85 23 Mar 2024 21:06 570 7
REKLAMA
  • #1 21016601
    marfi85
    Poziom 2  
    Witam
    Doprowadziłem do zwarcia w rozdzielaczu gniazda zapalniczki samochodowej Maclean MCE218 mam nadzieję że poszedł bezpiecznik tylko nie mogę go znaleźć bo podobno jest wbudowany a nie taki tradycyjny jak we wtyczce. Porozbierałem go ale nie znam się na elektronice, czy ktoś pomoże znaleźć i ewentualnie jak wymienić? Załączam zdjęcia rozebranego.

Osoba trzymająca rozdzielacz gniazda zapalniczki samochodowej Maclean MCE218. Zbliżenie na rozebrany rozdzielacz gniazda zapalniczki samochodowej z widoczną płytką elektroniczną. Zbliżenie na rozebrany rozdzielacz gniazda zapalniczki samochodowej Maclean MCE218 z widocznymi komponentami na zielonej płytce obwodu drukowanego. Wnętrze rozdzielacza gniazda zapalniczki samochodowej z widocznymi elementami elektronicznymi.
    Rozebrany rozdzielacz gniazda zapalniczki samochodowej z widoczną płytką i elementami elektronicznymi Płytka drukowana z elektroniką rozdzielacza gniazda zapalniczki samochodowej Maclean MCE218
  • REKLAMA
  • #2 21016671
    balonika3
    Poziom 43  
    Ocena: 3668
    Na pierwszy rzut oka nie widać tu bezpiecznika. Napięcie w gnieździe jest?
  • REKLAMA
  • #3 21016852
    marfi85
    Poziom 2  

Gniazdo w samochodzie ok. Dodałem 2 zdjęcia z drugiej strony wtyczki, może gdzieś tu jest problem. Jakby to kosztowało 15zł to bym machnął ręką ale 70zł i szkoda wyrzucać.
  • #5 21085694
    azjatot
    Poziom 5  
    Jak można takie przemyślenia pisać? ..masz rozebraną wtyczkę..gdzie widzisz bezpiecznik?

Dodano po 2 [minuty]:

>>21016852Jak sobie poradziłeś? ...mam ten sam problem, choć zapłaciłem tylko 55zł.
  • REKLAMA
  • #6 21085740
    abart64
    Poziom 33