logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jakie smart gniazdko do pralki Electrolux EW6S404WP? Buczenie i zawieszanie się

Arkadiusz14 16 Sie 2024 15:31 534 7
REKLAMA
  • #1 21193035
    Arkadiusz14
    Poziom 3  
    Cześć, potrzebuję porady — chcę podpiąć smart gniazdko do pralki (powiadomienie w aplikacji o skończeniu prania), niestety mam problem, pralka uruchomiona z tym gniazdkiem, zaczęła wydawać dziwny odgłos (dość głośne buczenie), przez moment normalnie pracowała, ale na pewnym etapie się zawiesiła, po podpięciu pralki bezpośrednio do klasycznego gniazdka wszystko wróciło do normy, zapewne coś jest nie tak ze specyfikacją gniazdka, ale że jestem totalnym laikiem, to też wolę zapytać, jakiego gniazdka szukać, żeby wszystko było ok :) poniżej link do modelu pralki i obecnego gniazdka:

1. Pralka - https://www.avans.pl/agd/pralki-i-suszarki/pralki/pralka-electrolux-ew6s404wp-perfectcare
    2. Gniazdko - https://www.mediaexpert.pl/dom/inteligentny-d...a-wifi/gniazdko-gembird-tsl-ps-f1m-01-w-wi-fi

Z góry dzięki za pomoc.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 21193055
    Arkadiusz14
    Poziom 3  
    >>21193048 Dzięki za szybką odpowiedź. Tak, wydawało mi się, że moc się zgadza, ale jednak coś jest nie tak. Nie mam tutaj czajnika, ale sprawdzę przy okazji, czy ew. polecasz jakieś gniazdka? Aktualnie mam wszystko oparte o Tuya i Google Home, ale za moment przenoszę wszystko na Home Assistant
  • #4 21193101
    balonika3
    Poziom 43  
    Ocena: 3650
    sanfran napisał:
    Proponowałbym podpiąć gniazdko do czajnika i sprawdzić czy wszystko jest ok. Moc zdaje się jest porównywalna.

Moc, to nie wszystko. Czajnik, to jest zwykła grzałka oporowa, a w pralce pewnie zasilacz impulsowy i inne cholerstwa. A to gniazdko kosztuje cztery dychy...
  • REKLAMA
  • #5 21193106
    Arkadiusz14
    Poziom 3