Witam, czy zwiększenie mocy w 1.9 TDI BKC do okoloc 145KM/330nm będzie bezpieczne, jeśli auto ma nowe sprzęgło i zregenerowane turbo?
Czy wolisz polską wersję strony elektroda?
Nie, dziękuję Przekieruj mnie tamkowaltom99 napisał:Miesiąc po kupnie nówki w 2009 roku zrobiłem podniesienie mocy na 140 KM/ 320 Nm.
vodiczka napisał:kowaltom99 napisał:Miesiąc po kupnie nówki w 2009 roku zrobiłem podniesienie mocy na 140 KM/ 320 Nm.
Dlaczego podniosłeś moc? Czy uległeś modzie na tuning czy nie było cię stać na samochód z silnikiem o większej mocy?
Zlecenie tuningu komuś to moim zdaniem średnia przyjemność.
kowaltom99 napisał:Faktycznie mało wiem bo nie pomyślałem o chiptuningu a o tuningu klasycznym."Zlecenie tuningu komuś to moim zdaniem średnia przyjemność."
To chyba naprawdę mało wiesz na ten temat -
kowaltom99 napisał:OK, wystarcza mi moc poniżej 70kW więc nie jestem prawdziwym kierowcą. Dość popularne choć nieeleganckie jest powiedzenie, że dla niektórych kierowców samochód jest przedłużeniem penisa a tuningowanie auta jest równoważne wydłużeniu penisa o kilka milimetrów."Dlaczego podniosłeś moc? "
Prawdziwy kierowca nigdy nie zadałby takiego pytania.
vodiczka napisał:kowaltom99 napisał:Faktycznie mało wiem bo nie pomyślałem o chiptuningu a o tuningu klasycznym."Zlecenie tuningu komuś to moim zdaniem średnia przyjemność."
To chyba naprawdę mało wiesz na ten temat -
kowaltom99 napisał:OK, wystarcza mi moc poniżej 70kW więc nie jestem prawdziwym kierowcą. Dość popularne choć nieeleganckie jest powiedzenie, że dla niektórych kierowców samochód jest przedłużeniem penisa a tuningowanie auta jest równoważne wydłużeniu penisa o kilka milimetrów."Dlaczego podniosłeś moc? "
Prawdziwy kierowca nigdy nie zadałby takiego pytania.
user64 napisał:Każdy ma inne zdanie, inne hobby i inny cel w życiu.