logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Wymiana głowic w magnetofonie UNITRA M3016 - gdzie kupić?

Użytkownik87932 20 Gru 2024 20:40 486 5
REKLAMA
  • #1 21356746
    Użytkownik87932
    Poziom 6  
    Witam, wiem, że ten temat już się tu przewijał, ale niedawno rozpocząłem swoją przygodę z magnetofonami, więc chciałbym zasięgnąć bardziej profesjonalnej opinii. Mianowicie chodzi o wymianę głowic w sprzęcie UNITRA M3016, która, jak myślę, nie jest w najlepszym stanie (a przynajmniej ZRK 105.1). Przeglądałem podobne tematy na forum, jednak mają one już kilka lat, wiele linków i stron już zniknęło, a ja jestem jeszcze dosyć zielony i nie chcę zakupić bubla, dlatego proszę kolegów o doradzenie, gdzie mogę kupić możliwie najlepsze głowice do tego modelu. Wiem, że najbardziej polecane są ALPS-y, jednak ja nie jestem bardzo wymagającym słuchaczem, więc wezmę pod uwagę wszystkie propozycje. Z góry dzięki. : )
    Poniżej załączam zdjęcia głowic.

Zdjęcie wnętrza magnetofonu z widocznymi głowicami, przewodami i innymi elementami elektronicznymi. Zbliżenie na głowice magnetofonu UNITRA M3016 w obudowie urządzenia.
    AI: W jakim regionie się znajdujesz? To pomoże w poleceniu lokalnych dostawców.
    Pomorskie.
    AI: Jaki masz budżet na zakup głowic? To pomoże w dopasowaniu odpowiednich propozycji.
    150 zł.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 21357511
    Jarek Pi.
    Poziom 27  
    Ocena: 126
    Przed wymianą głowic warto sprawdzić luz na wałku, bo rolka dociskowa wygląda jakby dotykała wąskim paskiem od środka.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 21359465
    ml
    Poziom 30  
    Ocena: 166