logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak działają handlarze aut sprowadzanych z Niemiec? Skąd niskie ceny?

asaledr 30 Gru 2024 22:02 6513 70
REKLAMA
  • #1 21369766
    asaledr
    Poziom 4  
    Ocena: 17
    Pewnie temat rzeka, ale może ktoś chciałby prosto wytłumaczyć laikowi jak działają handlarze aut. Proszę nie wyśmiewać nie znam się, jak ktoś ma ochotę mi wytłumaczyć to bardzo proszę.

Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak działają Ci co "sprowadzają" auta i je sprzedają potem? Bo oglądałem z 5 z ciekawości w zeszłym tygodniu no i to wszystko tak elegancko wygląda, nie uświadczysz tam nawet okruszka tak te auta wylizane, lakier wypolerowany, pod maską czyściutko jak w aucie z salonu, niby sprawdzam miernikiem wszędzie jest ok wartości typu 90-130, przebieg ci też pokazują z pieczątkami serwisu ASO, to na czym oni zarabiają?

Te auta z Niemiec kuszą wyposażeniem, tam zazwyczaj jest full opcja. Niby silnik chodzi bez zarzutu, jak to wgl działa?

PS. Oglądałem auta z 3-5 letnie z przebiegami do 100 tysięcy. Nie rozumiem jak to działa i dlaczego te ceny są takie niskie? Tam sprzedają za pół darmo? Wytłumaczcie laikowi.

Na pewno musi być jakiś haczyk bo w 90% ogłoszeń aut sprowadzanych zamiast VINu jest coś w stylu: "XXXXXXXXX". Pytasz gościa czy coś w aucie było robione, lakierowane, a on "my nic nie robiliśmy". I niby też nie widać żeby coś robili. No najwyżej w niektóych wspomną że "zderzak był coś pomalowany, lekko obtarty".