logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak uszczelnić wyciek wody z baterii prysznicowej? Pakuły czy taśma teflonowa?

rastuszkowy 18 Sty 2025 02:23 1755 5
REKLAMA
  • #1 21398007
    rastuszkowy
    Poziom 2  
    Witam wszystkich serdecznie!

Założyłem tutaj konto w celu uzyskania pomocy przy wycieku wody z baterii prysznicowej. Jestem laikiem w tych sprawach.

Przeciek jest w dość dziwnym miejscu, gdyż w tym punkcie ta nakrętka się nie odkręca. Jest to cały element sterujący przepływem na słuchawkę lub górny natrysk. Jedynie w dolnym punkcie dokręca się ją do baterii. Znawcy tematu raczej będą wiedzieć, o co chodzi. Mogę jutro rozkręcić i pokazać dodatkowe zdjęcia.

Czy pakuły na gwincie baterii, do którego dokręcę tę nakrętkę tego elementu, pomogą? Może lepiej zastosować inny materiał uszczelniający, jak taśmę teflonową lub nić? A może konieczna wymiana jest całego elementu?

Z góry serdecznie dziękuję za wszelką okazaną pomoc i komentarz. Mam nadzieję, że umieściłem post we właściwym miejscu.
    AI: Czy mógłbyś podać markę i model baterii prysznicowej? To pomoże w udzieleniu bardziej szczegółowej porady.
    Niestety nie znam. Prawdopodobnie zakupiona w IKEA.
    AI: Czy możesz opisać lub pokazać zdjęcie dokładnego miejsca wycieku? To ułatwi zrozumienie problemu.
    Tak, pokazałem na filmie.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 21398015
    Krzysztof Kamienski
    Poziom 43  
    Ocena: 5155
    Nie znam typu tej baterii, ale jeżeli w miejscu wycieku da się rozkręcić to są różne szkoły. My, hydraulicy z Ameryki stosujemy wyłącznie do uszczelnień wodnych i gazowych taśmę teflonową. Starzy rodzimi majstrowie doradza Ci konopie, byle nie indyjskie. Są też specjalne kleje z gamy Loctite. A przypadkiem nie ma tam Oringu?
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 21398148
    PchlaW81
    Poziom 31  
    Ocena: 476