logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Sparowanie nowego sterownika bramy z pilotami na tej samej częstotliwości

aari13 31 Sty 2025 12:31 570 9
  • #1 21418340
    aari13
    Poziom 9  
    Ocena: 9
    Dzień dobry, dziś padł mi sterownik do bramy wjazdowej jak na zdjęciu poniżej. Mam 2 oddzielne piloty (wjazdowa i garażowa).
    Chciałem zapytać (no jestem laik) czy jak kupię sterownik na allegro który będzie nadawać na tej samej częstotliwości co pilot to bez problemu będę mógł je sparować?
    Płytka sterownika do bramy wjazdowej z widocznymi kondensatorami i złączami.Sterownik do bramy wjazdowej na tle brązowego stołu.

Ręka trzymająca pudełko z pilotem HSM 4 Hormann.
  • Pomocny post
    #2 21418370
    balonika3
    Poziom 43  
    Ocena: 3676
    Nie. Pilot ma być kompatybilny z odbiornikiem. Większość pilotów radiowych pracuje na tej samej częstotliwości.
  • #3 21418375
    aari13
    Poziom 9  
    Ok dzięki, myślałem że sterownik uniwersalny by się nadał..
    Przynajmniej tak stwierdził sprzedający na allegro.

ps. co znaczy
    balonika3 napisał:
    Pilot ma być kompatybilny z odbiornikiem

czy to jest tak, że pilot wysyła sygnał do sterownika i mimo tej samej częstotliwości to sterownik może nie "czytać" tego sygnału z pilota?
  • #4 21418380
    balonika3
    Poziom 43  
    aari13 napisał:
    czy to jest tak, że pilot wysyła sygnał do sterownika i mimo tej samej częstotliwości to sterownik może nie "czytać" tego sygnału z pilota?

Właśnie tak.
  • Pomocny post
    #5 21418388
    rokbok
    Poziom 40  
    Ocena: 1017
    aari13 napisał:

Oczywiście że się nada, tylko dobrze by było dokupić do niego kompatybilne piloty, po za tym mógłbyś kupić sterownik dwukanałowy i takie też piloty, miałbyś możliwość sterowania jednym pilotem obydwóch bram.