logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Niska prędkość internetu mobilnego T-Mobile na ZTE MF258k w trudnej lokalizacji

jakubszulawa 19 Lut 2025 21:58 366 2
REKLAMA
  • #1 21447439
    jakubszulawa
    Poziom 2  
    Witam. Ostatnio zamówiłem internet mobilny od T-Mobile do 60 Mbps z sprzętem ZTE MF258K. Po zamontowaniu okazuje się, że maksymalne, co mogę uzyskać, to 6, czasami 12 Mbps DL i stabilne 16 Mbps UP. Co do położenia, jest to 51,66022° N, 18,12880° E.
    Tak wyglądają parametry z field test oraz parametry na routerze:

Zrzut ekranu z parametrami LTE pokazującymi dane techniczne połączenia.

Zrzut ekranu ustawień LTE z parametrami połączenia urządzenia ZTE MF258K.

Sama wioska znajduje się w dołku i jest ogrodzona drzewami.
    Jestem zielony w tematach łączności mobilnej, więc pytanie brzmi, czy w tej lokalizacji i na tym sprzęcie jestem w stanie coś ugrać, czy raczej zapakować i zwrócić?

Pani z T-Mobile dziś przekazała, że są prace nad pasmem 900 MHz, nie wiem, czy to ma jakiś wpływ.
  • REKLAMA
  • #2 21447513
    matek451
    Poziom 43  
    Ocena: 5777
    Twój podstawowy bład to to ze słuchasz Pani z T-mobile, bo to ona zapewne dobrała ci tez ten sprzet do tego internetu. Takie Panie nie mają zielonego pojęcia o internecie mobilnym, własnej sieci nie wspominajac o sprzecie.
    Spakój jutro to wszystko, idź do salonu oddaj i złóż wypowiedzenie umowy z T-mobile, to nie jest operator na twoja lokalizację.
    Nie posiada w okolicy infrastruktury do prawidłówego świadczenia usług na przyzwoitym poziomie i nie jest to tylko kwestia tego sprzetu a LTE900 juz na BTS-ie Godziesze W. dziala dla T-mobile ale to nic nie zmieni bo to jest pasmo zasiegowe o szerokości 5MHz, z załozenia więc wolne i mocno obciązone.