logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Jak zalogować się do routera T-Mobile 5G Home Office po zmianie na PLAY?

Miroslaw_P 23 Lut 2025 10:05 6558 6
REKLAMA
  • #1 21452028
    Miroslaw_P
    Poziom 2  
    Czy, a jeśli tak, to w jaki sposób można się zalogować do routera (zewn. i wewn.) T-Mobile Internet 5G Home Office do nowego operatora - PLAY? Router mam na własność. Nie przedłużam współpracy z T-Mobile z uwagi na słaby i niestabilny sygnał. Sprawdziłem, że u mnie najsilniejszy sygnał ma PLAY. Nie mam możliwości podłączenia internetu przewodowego. Z góry dziękuję za pomoc.
    AI: Jaki jest dokładny model routera T-Mobile 5G Home Office, którego używasz?
    T-Mobile 5G Box ODU i IDU
    AI: Czy próbowałeś już zalogować się do routera po zmianie operatora na PLAY? Jeśli tak, czy napotkałeś jakieś błędy lub problemy?
    Nie. Nie mam doświadczenia.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 21452112
    matek451
    Poziom 43  
    Ocena: 5759
    Zmiana operatora nie ma wpływu na logowanie na IDU/ODU z tego słabego zestawu, wszystko tak samo jak z T-mobile, zmiana karty na Play nic nie zmienia. A dlaczego akurat Play, jak wygladały testy tego operatora i w jakiej lokalizacji chcesz korzystać z internetu mobilnego na tym WNC?
    Pomogłem? Kup mi kawę.
  • REKLAMA
  • #4 21452527
    Miroslaw_P
    Poziom 2