logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór laptopa do Windows 98/2000: Dell Vostro 2520 czy Samsung N150 Plus?

Bonapo 16 Mar 2025 23:42 534 16
  • #1 21483094
    Bonapo
    Poziom 2  
    Witam!

Chciałbym w dość prosty i szybki sposób zdobyć w miarę "współczesnego" laptopa bądź netbooka do używania z Windows 95/98/2000/Me, ale pewnie najbardziej odpowiadałby mi Windows 98 lub 2000. Rozważam dwa komputery na ten moment, ale ponieważ zależności jest wiele, a ja nie mam dużego doświadczenia, chciałbym prosić o sugestie i odpowiedź, czy na poniższych komputerach ma szansę działać jak należy któryś z powyższych systemów. Biorę pod uwagę: 1. Dell Vostro 2520 (Tutaj mamy na ogół procesor Intel Core i3, sporo RAM-u, ale to się akurat łatwo chyba da zmienić, no i spore dyski twarde, ale to też element, który można chyba dość łatwo dostosować) 2. Samsung N150 Plus (Procesor Intel Atom N450, 1 lub 2 GB RAM)

Podejrzewam, że są powody, dla których może to być trudne do zrealizowania, ale będę wdzięczny za odpowiedź, uzasadnienie, dlaczego dany wybór ma sens lub go nie ma i ewentualne sugestie, jaki sprzęt w podobnym wieku byłby warty uwagi. Super, jeśli będzie to w miarę nowy komputer, gdyż po pierwsze są one nieco mniej ceglaste niż starsze sprzęty, które miałem okazję testować, a poza tym baterie na ogół jeszcze trzymają i co najważniejsze, łatwo jest kupić do nich podzespoły jako do jednostek stosunkowo nowych...

Z góry dziękuję za odpowiedzi ;)