logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Jaka kamera Wi-Fi z zapisem na własny serwer lub Dropbox i podglądem w aplikacji?

kolezankiagent 19 Cze 2025 13:00 2532 26
  • #1 21583712
    kolezankiagent
    Poziom 3  
    Dzień dobry.

Forumowicze, potrzebuję Waszej pomocy i porady! Nadmienię, że jestem kompletnie zielony i nie znam się na temacie.

Potrzebuję pomocy z wyborem dobrej kamery Wi-Fi (wolnostojącej), z której obraz można będzie zapisać na własnym serwerze (lub jeśli to możliwe w chmurze, jak np. Dropbox, ewentualnie innej darmowej). Ważne jest dla mnie, aby też mieć jakiś podgląd w aplikacji na telefon.

Prosiłbym o konkretne rozwiązania, ale w miarę możliwości o możliwość porady, jak wszystko połączyć – jak wspomniałem, kompletnie się na tym nie znam.

Z góry pięknie dziękuję!

Pozdrawiam serdecznie.
  • #2 21583720
    KOCUREK1970
    Specjalista Sieci, Internet
    Ocena: 5450
    @kolezankiagent
    Wszystko, co darmowe, ma ograniczoną pojemność lub funkcjonalność.
    Pojemność dyskowa kosztuje, serwer, chmura też kosztuje.

Albo zapis wszystko na kartę SD w kamerze.
    Albo jakiś własny serwer lokalnie w domu - typu malina, albo jakiś używany komputer i tam stawiamy serwer.

Poza tym, jeśli chcesz mieć dostęp do kamery z zewnątrz, musisz mieć publiczny adres IP na WAN routera.
    Czasami producenci kamer mają własne rozwiązania typu p2p (czyli taka chmura producenta), ale nikt nie da ci za darmo 100 GB przestrzeni dyskowej.
    Jeśli producent kamery oferuje p2p, wtedy publiczne adres IP nie jest potrzebny, no, ale jest ograniczenie pojemnościowe przestrzeni dyskowej.

Oczywiście żeby wszystko było jasne, wszystko ląduje na serwerach w Chinach.
  • #4 21584284
    kolezankiagent
    Poziom 3  
    >>21583722 >>21583722

Dziękuję, to trochę droga opcja jak dla mnie. Potrzebuję czegoś tańszego.

Dodano po 20 [minutach]:

>>21583720