logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Jaki kupić zasilacz laboratoryjny 30V (może być więcej), 10A, do 1000 zł, sterowanie z PC?

helmud7543 26 Cze 2025 21:05 1251 14
REKLAMA
  • #1 21590584
    helmud7543
    Poziom 43  
    Ocena: 1563
    Potrzebuję porady jaki zasilacz laboratoryjny kupić do amatorskich prac elektronicznych. Wymogi - minimum do 30V, jakby się dało 10A, sterowanie z poziomu PC (tu chyba tylko przez USB?), realnie działające ograniczenie prądu, budżet - im taniej tym lepiej ale żeby nie przekroczyło 1000 zł. Nie siedzę ani w tej branży, ani w tym rynku, więc tutaj naprawdę jestem laikiem.
    P. S. Naprawdę to "AI" musi generować tytuł, który i tak muszę poprawić? Ehhh....
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 21590728
    zdzisiek1979
    Poziom 39  
    Ocena: 1250
    Napiszę enigmatycznie i możecie mnie zjechać, ale ja tak myślę.
    Zasilacz liniowy, nie impulsówka, bo impulsówka dobra to kilka tysięcy zł.
    Akumulator kupuje się na wagę i tak jest z zasilaczem – im więcej waży, tym lepiej, czyli na wagę.

Czy na pewno musi być sterowanie z poziomu komputera? Mam Siglent, tu się pochwaliłem, wow, ale nigdy nie podpiąłem go pod komputer. Bo po co.
  • #4 21590765
    helmud7543
    Poziom 43  
    @zdzisiek1979 A dałbyś przykład takiej dobrej impulsówki? To zdalne sterowanie będzie mi potrzebne.
  • #5 21590818
    Telo
    Serwisant RTV
    Ocena: 2331
    Tylko nie impulsowy , wszystko zależy do czego autor będzie go używał?
  • REKLAMA
  • #6 21590828
    karolark
    Poziom 42  
    Ocena: 2486
    Co do połączenia z PC to nigdy nie używałem - ale też polecam liniowy
  • #7 21590830
    Telo
    Serwisant RTV
    Zobacz na YouTube filmy Pola Masowe, gość ma zasilacz Korad sterowany, taki właśnie polecam...
  • REKLAMA
  • #8 21590894
    zdzisiek1979
    Poziom 39  
    Ocena: 1250