logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Chłodzenie szafki: podłączenie 4 wentylatorów 24V i zasilacza 24V do termostatu STC-3008

piotrstv 03 Sie 2025 22:42 492 19
REKLAMA
  • #1 21625240
    piotrstv
    Poziom 10  
    Witam!
    Jako że jest to mój pierwszy post, to chciałbym przeprosić, jeśli dodałem go w nieodpowiednim dziale, oraz poinformować, że jestem trochę zielony w tych sprawach.
    Chciałbym wykonać chłodzenie w szafce za pomocą 4 wentylatorów 24 V w połączeniu z termostatem. Jeśli chodzi o termostat, to posiadam taki: https://manuals.plus/pl/amati/stc-3008-dual-display-two-way-thermostat-manual#wiring_diagram
    Do tego posiadam zasilacz 24 V DR-60-24.
    Proszę, powiedzcie mi, czy jest możliwość, aby to wszystko spiąć razem tak, aby to działało?
    Z góry dziękuję za wszelką pomoc i informacje.
    Pozdrawiam
    AI: Czy możesz podać dokładny model lub parametry techniczne (np. pobór prądu w amperach lub moc w watach) tych wentylatorów 24 V, które chcesz użyć?
    Każdy z wentylatorów – 3,6 W; 0,15 A
    AI: Czy chciałbyś, żeby termostat TC-3008 sterował wszystkimi wentylatorami jednocześnie, czy może każdy wentylator ma działać osobno? I czy masz już jakiś schemat podłączenia, czy potrzebujesz pomocy w jego przygotowaniu?
    Chciałbym, aby załączały się wszystkie wentylatory jednocześnie. Nie posiadam schematu, potrzebuję pomocy w jego przygotowaniu.
  • REKLAMA
  • #2 21625306
    beatom
    Poziom 38  
    Ocena: 862
    Ale ten termostat jest na wentylatory na napiecie AC 110 lub 220 voltow.
    Jesli masz wentylatory na 24V, to trzeba zastosowac jeszcze dodatkowy transformator do ich zasilania. Jesli wentylatory sa na 24 V DC, to jeszce dojdzie zasilacz dla nich.
  • REKLAMA
  • #3 21625308
    piotrstv
    Poziom 10