logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Bosch SMV4HVX37 – brak reakcji panelu po naprawie płyty, wpływ grzałkopompy?

zi02czapski 26 Sie 2025 13:16 378 17
REKLAMA
  • #1 21645071
    zi02czapski
    Poziom 5  
    Ocena: 2
    Bosch SMV4HVX37 — płyta główna po naprawie. Brak reakcji na podłączenie zasilania, panel sterowania martwy. Czy uszkodzona grzałko-pompa może mieć znaczenie, jeśli chodzi o reakcję panelu sterowania? Co mogę sprawdzić, żeby uruchomić sprzęt?
  • REKLAMA
  • #2 21645074
    AsReeX
    Poziom 40  
    Ocena: 1602
    Po co i co dłubałeś przy module mocy?
  • REKLAMA
  • #3 21645083
    zi02czapski
    Poziom 5  
    Oddany do serwisu, który naprawia takie rzeczy, z gwarancją

Dodano po 1 minucie:

Nie mam pojęcia, co było robione. Gdybym sam potrafił, to bym sam zrobił. Ale nie znam się na tyle, żeby tak głęboko grzebać.
  • #4 21645085
    AsReeX
    Poziom 40  
    zi02czapski napisał:
    Oddany do serwisu który naprawia takie rzeczy z gwarancja

To chyba słabo naprawili skoro nie działa xD

zi02czapski napisał:
    Nie mam pojęcia co było robione. Jak bym sam potrafił to bym sam zrobił.

Czego zatem oczekujesz?
  • #5 21645098
    zi02czapski
    Poziom 5  
    Mam trochę czasu i chęci pogrzebać w elektronice, a cieszy, jak coś się uda naprawić i to działa. Kilka razy się udało, więc liczę na pomoc i wsparcie doświadczonych kolegów, którzy mają wiedzę i umiejętności diagnozy i naprawy. Zepsutego nie zepsujesz, a jak się uda naprawić, to świetnie.
    Chcę rozwijać to zainteresowanie, ale nie wiem aż tyle, co większość forumowiczów.
  • #6 21645102
    AsReeX
    Poziom 40  
    Nie odpowiedziałeś na moje pytanie - > czego zatem oczekujesz?

Pierwsza sprawa i najważniejsza ... dlaczego dłubałeś i / lub ktoś dłubał przy module mocy? Co z tą zmywarką było nie tak i dlaczego to nie zostało naprawione?