logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaki router LTE/5G i antena zewnętrzna do domu na wsi (T-Mobile, słaby zasięg)?

TheAdamek 29 Lis 2025 05:58 234 2
REKLAMA
  • #1 21765514
    TheAdamek
    Poziom 9  
    Witam

Potrzebuję pomocy odnośnie doboru routera oraz, zapewne, anteny do niego. Mieszkam na wsi, w domu jednorodzinnym z poddaszem użytkowym. Lokalizacja https://www.google.com/maps/@53.0207083,19.82...ttu&g_ep=EgoyMDI1MTEyMy4xIKXMDSoASAFQAw==
    Aktualnie korzystam z internetu mobilnego w domu i z hotspota, ale prędkość nie powala — T-Mobile. Z innych sieci jest jeszcze gorzej. Po pokojach mam rozprowadzone przewody LAN, aby łączyć się z routerem po kablu. Router będzie stać na górze domu. Przesyłam screeny z speedtestu i wskaźników. Jeśli coś więcej należy podać, proszę o info — nie znam się na tym.

Wskaźniki siły sygnału 5G T-Mobile w aplikacji Network Cell Info Lite
    Zrzut ekranu aplikacji Network Cell Info Lite z wynikami testów 5G
    Zrzut ekranu z aplikacji analitycznej sygnału LTE T-Mobile z parametrami RSSI, RSRP i innymi.

AI: Proszę podać przybliżoną lokalizację (np. miejscowość lub najbliższa większa miejscowość), żeby można było sprawdzić, gdzie znajdują się najbliższe nadajniki T-Mobile i jakie pasma są dostępne.
    https://www.google.com/maps/@53.0207083,19.82...ttu&g_ep=EgoyMDI1MTEyMy4xIKXMDSoASAFQAw==
    AI: Z jakiego obecnie routera lub hotspota Pan/Pani korzysta (proszę podać model), oraz czy korzystał/a już Pan/Pani z jakiejś anteny zewnętrznej?
    Z internetu w telefonie.
  • REKLAMA
  • #2 21765629
    matek451
    Poziom 43  
    Ocena: 5764