logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Xiaomi Mi Wi-Fi Range Extender Pro – jak skonfigurować

Robot17 07 Gru 2025 20:16 1923 15
REKLAMA
  • #1 21774184
    Robot17
    Poziom 12  
    Ocena: 177
    Witam i od razu mówię że jestem zielony z informatyki, problem polega jak skonfigurować ten wzmacniacz,chcę podłączyć wzmacniacz wifi - Wzmacniacz sygnału Xiaomi Mi Wi-Fi Range Extender Pro zalogowałem się do APK Xiaomi Home - niestety ale nie mam pojęcia co dalej, może ktoś wytłumaczy mi krok po kroku jak skonfigurować.....
  • REKLAMA
  • #2 21774421
    dt1
    Admin grupy komputery
    Ocena: 8246
    Robot17 napisał:
    jak skonfigurować ten wzmacniacz

Witaj.
    Zgodnie z instrukcją. Która generalnie jest dość słaba.

Robot17 napisał:
    zalogowałem się do APK Xiaomi Home - niestety ale nie mam pojęcia co dalej

Według instrukcji masz wykonywać instrukcje zawarte w tej aplikacji :)

Robot17 napisał:
    niestety ale nie mam pojęcia co dalej

My też nie, bo nie napisałeś, z którym krokiem konfiguracji w aplikacji masz kłopot, a że "wzmacniaczy zasięgu" wszelkiego typu raczej na tym Forum się unika, to jest spora szansa, że mało kto będzie znał na pamięć aplikację.

Tak więc sugeruję opisać dokładniej problem - co każe zrobić Tobie aplikacja, czego nie możesz zrobić?
  • #3 21775172
    Robot17
    Poziom 12  
    Więc tak, posiadam router i chce zwiększyć zasięg tego routera, więc kupiłem wzmacniacz wifi taki jak w tytule, w instrukcji jest napisane że po włożeniu do gniazda 230V będzie migać żółta LED i pobrałem APK zalogowałem się do tej APK i jeżeli LED zmieni kolor na niebieski to znaczy że jest urządzenie gotowe, skonfigurowane, poniżej fot APK...
    Ale co z tego jak ten wzmacniacz nic nie daje...
    Załączniki: