logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

CAME ZL60 - pozycja białego mikroprzełącznika: żółta czy pomarańczowa?

klm787 04 Kwi 2026 09:18 453 9
  • #1 21877189
    klm787
    Poziom 37  
    Ocena: 938
    Witam.
    Kilka lat temu zakupiłem kompletny sterownik ZL60 wraz z dwoma siłownikami do bramy dwu skrzydłowej marki CAME
    Otwarty siłownik do bramy z widoczną śrubą pociągową, silnikiem i przewodami na stole warsztatowym Zbliżenie płytki PCB z przełącznikiem DIP „CTS” i żółtą strzałką wskazującą przełącznik 4 Instrukcja CAME ZL60 na drewnianym blacie, obok płytka PCB i śruby
    Sprzęt ten przeleżał ładnych kilka lat w garażu.
    Na ten moment chciałem uruchomić go na tak zwanym stole.
    Czy może ktoś doradzić na co w pierwszych momentach uruchamiania zwrócić uwagę.
    Nie mam zbytniego doświadczenia w kwestii uruchamiania takich urządzeń, a więc wszelkie uwagi, porady będą docenione.
    Moje pierwsze pytanie będzie dotyczyło pozycji mikro przełączników programatora.
    I tak:
    Zbliżenie płytki PCB z niebieskimi potencjometrami i przełącznikiem DIP; żółta strzałka wskazuje pozycję 4. Fragment instrukcji z ilustracją przełączników DIP i dwiema strzałkami wskazującymi jeden przełącznik.
    Czy pozycja mikro przełącznika (tego białego) zaznaczonego żółtą strzałką odpowiada pozycji w instrukcji papierowej żółtej strzałki? Czy też pomarańczowej?

Później będę miał jeszcze inne pytania, ale to później.
    Ale tak jak napisałem wcześniej, przyjmę każdą poradę dotyczącą uruchamiania na stole.
  • Pomocny post
    #2 21877259
    rokbok
    Poziom 40  
    Ocena: 1016
    klm787 napisał:
    Czy pozycja mikro przełącznika (tego białego) zaznaczonego żółtą strzałką odpowiada pozycji w instrukcji papierowej żółtej strzałki? Czy też pomarańczowej?

Pozycja pomarańczowej strzałki, czyli ustawienie na ON.

Pozycje 1 i 4 na OFF, reszta na ON.