Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

CB Radyjko Chyba dobre - ale gdzie zamontować?...

ĆAHO 15 Feb 2006 14:06 1232 9
    ĆAHO
    Level 10  
    Witam wszystkich jestem troche "zielony" wiec sie chce doradzić

antenka - http://allegro.pl/show_item.php?item=86809596
    radyjko - http://allegro.pl/show_item.php?item=86806352
    i juź do mnie leci: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=86812553

Czy antenke mam dać w środku dachu czy na rynience z boku
    Nie bardzo chce dziure w dachu robic :/ czy dużo strace jak zamontuje ją na rynience?? Mozecie mi powiedzieć jaki bedzie mniejwiecej zasieg tego sprzeciku??

2 tematy scalono
    j.
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
    ekobrawo01
    Level 15  
    Hej, niewiem jakie masz radio ani jaką antene ale zawsze czym antena jest wyżej tym lepiej leci. Ja mam antena na 18 metrach a moje radio to alal87 i przy nie specjalnej propagacji mam zasięg ok 120km w promieniu od mojego miejsca zamieszkania. Początkowo też miałem antene na dachu ale słabo leciało. Dlatego radze ci abyś zamontowałm antene jak najwyżej się da jeżeli zależy ci na dalekim zasięgu.:D:idea:
    ĆAHO
    Level 10  
    przecież są linki z radyjkiem i antenką
    radio Alan 48 + multi
    Antenka LEMM Turbo 2001

To ma być do mobilka jak by co ;) na 18 m antenki nie zamontuje
    king252
    Level 16  
    utworz jeszcze pare tematow wtedy napewno wywala niwe tematy tylko ciebie wystarcz jeden a nie co minuta nowy temat z tym samym zapytaniem
    sp8gsc
    Level 26