logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zasilić wzmacniacz 2x350W 4 Ohm w domu z trafo 24V 120W?

pruff_smd 09 Mar 2006 17:17 2432 6
REKLAMA
  • #1 2394491
    pruff_smd
    Poziom 11  
    Ocena: 1
    Witam,
    mam nastepujący problem posiadam wzmacniacz samochodowy [ napisane jest ze ma 2X350W bheheheh przy 4 ohm.] i chciałbym go urzywać w domu ale mam MEGA problem z zasilaczem do niego. mam juz na stanie Trafo od profesjonalnego sprzetu [zasilało wzacniacz 10A] podejzewam ze jego parametry sa nastepujace 24V i 120W i wydaje mi sie ze ma troszke wieksza moc ale nie jestem pewien. I teraz moje pytanie jest nastepujące:
    - jaki filtr musze tu zastosować
    - co jeszcze dokładnie potrzebuje.
    Jestem zielony w tych tematach ale chciałbym to złozyć zeby w końcu posłuchac muzyczki na moich Altusach :] [wiem ze powinno byc karalne podłaczanie takich kolumienek pod tak wiejski wzmacniacz :/] . Nie posiadam money na cos innego a ten wzmacniacz miałem na sładzie i pomyslałem sobie że mozna go w końcu do czegoś uzyć.
    Przegladałem podobne tematy na tym forum [jest ich juz troche ] i nie znalazłem dobrego [moze sie myle] rozwiązania dla siebie.

Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 2394603
    dj_janek
    Poziom 14  
    Ocena: 2
    najlepiej jak byś przewinol transformator na 10V dał mostek i potem kondensator, tylko myśle że kondensator by mysiał mieć ze 100000uf
  • REKLAMA
  • #3 2394695
    pruff_smd
    Poziom 11  
    ale tem wzmacniacz potrzebuje 12V [jak to samochodowe] i nie obrazi sie na mnie przy 10V ?

Dokładnie to interesuje mnie jaki stabilizator ma byc w takim układzie zeby ten trafo osłuzył wzacniacz samochodowy
  • REKLAMA
  • #4 2397592
    dj_janek
    Poziom 14