logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Programowanie. Programator ISP AVR STK200/300. Czy obsłużę go w AVRstudio?

lukaspaw 26 Mar 2006 01:55 2768 10
REKLAMA
  • #1 2458004
    lukaspaw
    Poziom 12  
    Ocena: 5
    witam.
    mam mały problem. kiedyś bawiłem się w programowanie AVR-ów mając do dyspozycji STK500, wszystko szło bez problemów a jako oprogramowania używałem AVRstudio. Aktualnie jestem w posiadaniu programatora ISP AVR STK200/300. i teraz moje pytanie-czy da się obsługiwać go przez AVRstudio, bo nijak nie mogę go uruchomić (za każdym razem "detecting failed"), czy do tego programatora pozostają inne programy (np. ponyprog). układ mam połączony zgodnie z zaleceniami sprzedawcy programatora i nie wiem co mogłem źle podłaczyć. a może trzeba coś dodatkowo zmienić w ustawieniach AVRstudio.
    dzięki za odpowiedź

Moderowany:

Zmień temat na bardziej szczegółowy, sugerujący zawartość
    And!

• REKLAMA
  • #2 2458073
    ZbeeGin
    Poziom 39  
    Ocena: 467
    A czy ten Twój STK200/300 to oryginał? Jeśli to namiastka w postaci bufora HC244 i paru elementów to AVR Studio go nie obsłuży.
    Oryginalny ISP AVR to bardziej skomplikowana konstrukcja podłączana do portu RS232 a nie LPT.
  • #3 2458805
    lukaspaw
    Poziom 12