logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Astra Kombi - chcę alarm + centralny, jaki co i jak?

mahcin 09 Kwi 2006 15:56 2774 20
  • #1 2509463
    mahcin
    Poziom 27  
    Ocena: 60
    Witam, mam Opla Astrę Kombi, golasek;) Chcę wmontować centralny zamek i alarm do tego, na allegro jest tego mnóstwo, odnośnie centralnego zamka, wiem mniej więcej co chcę, a odnośnie alarmu... jestem zielony, zależy mi na ochronie i komforcie, co polecacie?
  • #2 2509644
    monteros
    Poziom 18  
    Ocena: 34
    Witam proponuje koledze super fortece jest to alarm z którym niema problemów sam takie montuje i polecam innym i cena jest nie duża . Pozdrawiam 73!
  • #3 2509737
    mpzeus
    Poziom 14  
    Ocena: 14
    witam

Ja rowniez polecam super fortece, zalozylem kilka takich alarmow i nie mam zadnego problemu z nimi

Opis na stronie producenta

http://www.amt-alarmy.pl/sklep/product_info.php?cPath=31_1&products_id=447

Produkuja tez zamki centralne

Do tego sygnalizator z wlasnym zasilanie i czujnik ruchu

Opis astry, kolory przewodow odpowiadajece np za stacyjke, kierunki, czujnik drzwiowy...
    Załączniki:
    • Opel Astra.rar (401.84 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • #4 2509917
    mahcin
    Poziom 27  
    http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=96882858
    http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=96882853
    http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=94739864
    http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=94739861

czy coś z tego będzie dobre? Bardzo proszę o pomoc, w alarmy dopiero wkraczam, chcę sobie sam założyć, z elektroniką u mnie nie ma problemu, no ale alarm to nowa rzecz, nowe możliwości, nie wiem czy dobre, a jezeli cos z tego jest dobre to dlaczego?
  • Pomocny post
    #5 2510024
    mpzeus
    Poziom 14