Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Katalog Megger
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z immobilaizerem Cobra w Renault Megane r96 poj. 1.4

maly75 29 Kwi 2006 11:05 1982 3
  • #1 29 Kwi 2006 11:05
    maly75
    Poziom 10  

    Jak w temacie problem z immobilaizerem,silnik można odpalić po wprowadzeniu kodu przyciskiem centralnego. Pilot w kluczyku sprawdzony
    testerem wysyła sygnał. Jednakże nie daje się zaprogramować .
    Alarm jest cały czas załączony ,nie działa centralny zamek (klucz
    otwiera tylko jedne drzwi, a także nie działa wyłączanie alarmu pilotem).

    pytanie:
    gdzie idzie sygnał z odbiornika podczerwieni, czy immo Cobra
    odkodowuje sygnał i przesyła do ECM silnika,czy jest jeszcze coś pomiędzy tzn. ,skąd ECM silnika pin 29 dostaje informacje ,bo mam schemat z książki
    i tam nie ma żadnej informacji o tym.
    Czy Cobra zbiera tylko informacje z czujników klapy,drzwi,szyb i podaje napięcie na kierunki.

    0 3
  • Katalog Megger
  • #2 29 Kwi 2006 11:22
    kordel
    Poziom 25  

    Napisz to jeszcze raz powoli i z glowa. To jest immo cobra czy alarm? Masz oryginalnego pilota? Masz oddzielnego pilota do alarmu? Jakim cudem piszesz, ze silnik mozna odpalic jak alarm jest caly czas uzbrojony? Jakim przyciskiem? Pomysl co piszesz bo nikt tu sie nie zajmuje rozwiazywaniem zagadek. Uzyj przycisku szukaj, moze znajdziesz to co Cie interesuje bo temat byl juz poruszany. A jak nie to napisz to jakos sensownie to moze ktos Ci cos podpowie, ale tylko jak bedzie wiedzial o co chodzi.

    0
  • Katalog Megger
  • #3 30 Kwi 2006 11:48
    maly75
    Poziom 10  

    No to do rzeczy ,to jest zabezpieczenie oryginalne,znajomny się zgłosił, bo nie może oryginalnym pilotem otworzyć centralnego zamka. Po próbie odpalenia włączają się awaryjne wraz z syreną , sinik nie startuje . Po przeczytaniu na forach o takich problemach wysłałem go do ASO po czterocyfrowy kod. Teraz auto po wprowadzeniu przyciskiem centralnego zamka wewnątrz samochodu , kodu czterocyfrowego odpala , ale żeby nie jezdził z włączonymi awaryjnymi odłączyłem Cobre. Oryginalny kluczyk sprawdziłem testerem pilotów , odbiornik podczerwieni też ,są dobre. Przeprowadziłem synchronizacje kluczyka i nic się nie zmieniło.

    pytanie:
    Gdzie jest w samochodzie dekoder IR i czy to z niego idzie informacja na sterownik wtrysku , ewentualnie do czego można się jeszcze przyczepić.?

    Po co tyle (?).
    Poprawiłem Sady

    0
  • #4 30 Kwi 2006 17:13
    kordel
    Poziom 25  

    To juz konkretne. Ja chce w 19-tce sie do tego zabrac, wszystko dziala tylko mnie cos innego interesuje, ale nie mam czasu sie do tego zabrac, wiec za duzo nie pomoge. Ale kumpel iedys naprawial immo w megance i powiedzial, ze od odbiornika szedl po kablach, znalazl immo i w jego przypadku wystarczylo tylko przelutowac plytke. Ale nawet teraz nie powiem Ci gdzie jest to immo. Tyle naraze z mojej strony.

    0