Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wprogramowywanie nowego pilota do challenger 800st,problemy

29 Kwi 2006 13:19 4691 6
  • Poziom 10  
    Mam problem ....postępuję wg .instrukcji Clifford ,,po wprowadzeniu trybu awaryjnego w ciągu 5 sek kręcę stacyjką jak trzeba ,ma zawyć syrena żeby przyjąć kanały nowego pilota i nic się nie dzieje ...na pewno mam centralę 800st,bo schemat się zgadza i na pewno działa ...ma samochód Toyota Corolla 98 ,a alarm montowali mi przy zakupie ,,,a teraz robią wielkie oczy bo nikt nie zna się tam na starych alarmach...pomocy może robie coś żle...co znaczy np. wylączyć immobiliser jak mam w kluczyku???????????
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=1471687#1471687
  • Poziom 11  
    czy to jest challenger st 800 pc
  • Poziom 10  
    nie schemat mam ,,,,wygląda jak st 800 ,montowali mi go w Alan-Auto dealera Toyoty we Wrocku ,tak jak mówiłem ...nie są chętni do rozwiązania tego problemu sam.. 8 lat i się migają ,a coś tam pozmieniali ,,,..tak mi się wydaje podczas instalacji ,,bo instrukcja montażu podaje cykl wprogramowynia pilota ,,a syrene się nie odzywa ,alarm działa na starych pilotach ,,które się rozsypały ..i nie wiem co teraz....Wałek z tą Toyotą i niepoważni ludzie tam pracują a w sewisu alamu Clifford nie ma we Wrocku.....mam nowy pilot od innej rozbitej Toyoty Corolli kupionej w salonie pilot jest identyczny ...jak go wprogramować????Ludzie bogaci w wiedzę pomóżcie....nara
  • Poziom 2  
    zobacz czy piloty nie roznia sie diodami led jesli w starym masz prostokatna a w nowym okragla to sie nie trudz i tak sie nie da
  • Poziom 10  
    tak .......!!!!!!!!!!!!!mam diodę prostokątną i czarnego pilota,,,wiem o co Ci chodzi......okrągła to jest inny alarm ,,,,:)czy ktoś wie jak zaprogramować piolota do challenger 800 ST w Toyocie Corolli 98,,,to co podają w instrukcji montażu nie działa ,a alarm tak....????????????
  • Poziom 11  
    Sprawdź podłączenie przewodów szarego (+12V po przełączeniu na ACC) i przewodu żółtego (+12V przy pełnym zapłonie).
    Jeżeli obydwa są podłączone w jeden punkt napewno się nie uda zaprogramować pilota.
  • Poziom 10  
    słuchaj, z tego co pamietam instrukcja programowania pilotów jest błędna. Mianowicie aby zaprogramowac piloty należy włączyć zaplon i nacisnąć przycisk serwisowy, następnie wyłączasz zapłon i 3 razy przekręcasz stacyjkę w pozycję IGN - ACC. po trzecim włączeniu zapłonu powinna zawyć syrena... i już