Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

2 kolumny i wzmacniacz z komputerem

qwerty105 04 Maj 2006 14:59 1761 22
  • #1 04 Maj 2006 14:59
    qwerty105
    Poziom 10  

siema, mam 2 kolumny New Mildton 170 i wzmacniacz Radmor Amplituner FM 5412 Stereo i chcialbym to podlaczyc do komputera :) Odrazu mowie ze nie wiem jak sie do tego zabrac, jestem calkowice zielony :P, poprostu chcialbym se troszke glosniej posluchac muzyki :) mam nadzieje ze mi pomozecie w tym :), aha i czy trzeba miec jakas dobra karte graficzna w komputerze zeby to dzialalo ?

PS. mam zintegrowana karte graficzna i nie mam zadnych kabli do tych glosnikow i wzmacniacza :)

Prosze o wyrozumialosc i o pomoc :)

0 22
  • #2 04 Maj 2006 15:05
    tttggg
    Poziom 15  

Kup w najbliższym sklepie z kablami RTV kabel mini-jack - chinch (mini-jack to wtyk identyczny z tym, w jaki wyposażone są słuchawki /i gniazdo SPEAKERS lub AUDIO-OUT Twojej karty dźwiękowej/ - tam włącz kupiony kabel).
    Wtyki chinch włącz do wejścia Uniwersalne amplitunera (jeśli sięnie mylę, to ten model ma takie właśnie gniazda).

Czemu piszesz o karcie graficznej? Sądzę, że miałeś na myśli dźwiękową. Jeśli tak, to na początek w zupełności Ci wystarczy. A później sam zdecydujesz ;)

Pozdrawiam

0
  • #3 04 Maj 2006 15:13
    mrrudzin
    Poziom 39  

Cytat:

aha i czy trzeba miec jakas dobra karte graficzna w komputerze zeby to dzialalo ?

Karta graficzna może być jakakolwiek.
    Chyba koledze chodziło o kartę dźwiękową.

Jeżeli występuje kompletna zieloność (i dobrze że się kolega przyznaje - będzie łatwiej coś podopowiedzieć) - najprościej kupić taki kabelek (jack - 5DIN lub jack - chinch w zależności jakie masz gniazdka z tyłu obok napisu magnetofon czy uniwersalne) i podłączyć komputer z wzmacniaczem a wzmacniacz z kolumnami.

0
  • #4 04 Maj 2006 17:48
    msblondyn
    Poziom 13