Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Coś zabiera prąd z akumulatora (Ford Maverick 94 2,7 td)

08 Cze 2006 08:39 2105 7
  • Poziom 12  
    Tak jak w temacie coś pobiera prąd. Klema iskrzy przy dotykaniu do aku. Czy dmuchawa i wycieraczki powinny działać w tym samochodziebez zapłonu (niedawno go kupiłem).
    Dzięki za pomoc
    Pozdrawiam
    Łukasz
  • Pomocny post
    Poziom 20  
    Ciekawy sposób sprawdzania (iskrzy), proponuję wziąść amperomierz, zmierzyć prąd i napisz jakiego rzędu są wartości, wtedy spróbuję ci odpowiedzieć. Mały pobór prądu zawsze jest (radio, alarm itd)
  • Poziom 18  
    Jak podpiąć Amperomierz zeby zmierzyc pobór prądu? Jakis rysunek :) bo jestem laikiem :)
  • Poziom 30  
    Najprościej to ściągnąć klemę minusową i podłączyć amperomierz szeregowo pomiędzy klemę a biegun ujemny akumulatora odczekać chwilę i zobaczyć na jakiej wartości ustabilizował się prąd najlepiej jak są to setne ampera.Jeżeli prąd jest duży (powyżej 0,5A) to wyciągamy bezpieczniki (tylko te ktore są pod napięciem) i obserwujemy amperomierz ,jeżeli natężenie spadnie to wiemy na jakiej linii szukać awarii.Jeżeli to nie pomoże to odłączamy przewody ktore są podłączone do klemy plusowej i też obserwujemy wskazania amperomierza.Wnioski przyjdą same.
  • Poziom 32  
    A ja może zapytam - a masz jakies problemy z niedoładowanym akumulatorem ?

Iskrzyć mogą elektrolity z radia, które się ładują jak dotykasz klemą akumulatora.

Ogólnie jak nie ma jakichś problemów z niedoładowaniem to zostaw w spokoju :)
  • Poziom 11  
    no prosze temat z06. 2006 ...podejrzewa ze kolega rozwiazał problem do tej pory
    servisGSM_konrad servis ......-tylko mechaniczy skoro nie wie jak podłaczyć amperomierz....sory aż ciarki mam ............

Dodano po 2 [minuty]:

podłaczenie amperomierz ---szkoła podstawowa klasa 7-8 lekcje fizyki
  • Poziom 18