logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

CB radio do domu – czy można słuchać policji i straży, jaki koszt używanego odbiornika?

bastek201991 28 Cze 2006 22:27 3024 10
REKLAMA
  • #1 2772927
    bastek201991
    Poziom 15  
    Ocena: 35
    a ja mam pytanie czy moge kupić cb sobie do pokoju czy mozna słuchać policji strazy itp jaki by był koszt takiego sprzetu moze byc uzywany ale sprawny a moze lepiej zrobić lub przerobic jakis odiornik nie musi nadawać prosze o schemat jestem laikiem z tej dziedziny ale na elektronice sie troche znam jak ktoś dał by schemat
  • REKLAMA
  • #2 2772967
    gimof
    Poziom 27  
    Ocena: 60
    Taaa na elektronice się znam no fajnie a nie możesz rozróżnic pasma CB od częstotliosci policji?
    przeciez CB pracuje na 27 MHz +\- 0,6% a policja ok. 170MHz niewiem dokładnie
    Zanim zada siępytanie proponuje poczytać na temat
    przydzielonych częstotliowści i co jest włąsciwie CB radio :D
    :)

Serdecznie Pozdrawiam Rafał
  • REKLAMA
  • #3 2773015
    bastek201991
    Poziom 15  
    na tych pasmach sie nie znam ale moze jest jakis sposob stare radio przerobić
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 2773027
    filip.s
    Poziom 23  
    Ocena: 85
    było opisywane ze 100 razy na elektrodzie. mozesz przestroić stare radio UKF, mozna dorobić konwerter CB/170mhz lub mozna kupić skaner, koszt kilkaset złotych :) Poszukaj na forum, wszystko będzie opisane :)

Filip
  • #6 2773203
    bastek201991
    Poziom 15  
    dj stopa a moze mi podasz link bo ja nie zajduje niec konkretnego
  • REKLAMA
  • #8 2773434
    niunio
    Poziom 15  
    Ocena: 4
    Troszeczkę znam temat pasma policyjnego (mam kumpla "GlinE", wykonaliśmy kilka pomiarów, pasmo TX, rodzaj transmisji, NA PEWNO nie FM). Może ktoś bardziej doświadczony odradzić innym kolegom że to nie tak prosto "ICH" usłyszeć w eterze a tym bardziej na CH9_CB.