Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Domowe CB, jak zbudować ?

bastek201991 28 Jun 2006 22:27 2838 10
    bastek201991
    Level 15  
    a ja mam pytanie czy moge kupić cb sobie do pokoju czy mozna słuchać policji strazy itp jaki by był koszt takiego sprzetu moze byc uzywany ale sprawny a moze lepiej zrobić lub przerobic jakis odiornik nie musi nadawać prosze o schemat jestem laikiem z tej dziedziny ale na elektronice sie troche znam jak ktoś dał by schemat
    gimof
    Level 27  
    Taaa na elektronice się znam no fajnie a nie możesz rozróżnic pasma CB od częstotliosci policji?
    przeciez CB pracuje na 27 MHz +\- 0,6% a policja ok. 170MHz niewiem dokładnie
    Zanim zada siępytanie proponuje poczytać na temat
    przydzielonych częstotliowści i co jest włąsciwie CB radio :D
    :)

Serdecznie Pozdrawiam Rafał
    bastek201991
    Level 15  
    na tych pasmach sie nie znam ale moze jest jakis sposob stare radio przerobić
  • Helpful post
    filip.s
    Level 23  
    było opisywane ze 100 razy na elektrodzie. mozesz przestroić stare radio UKF, mozna dorobić konwerter CB/170mhz lub mozna kupić skaner, koszt kilkaset złotych :) Poszukaj na forum, wszystko będzie opisane :)

Filip
    SP5IT
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Zamykamy w związku z tym :)
    Michał
    bastek201991
    Level 15  
    dj stopa a moze mi podasz link bo ja nie zajduje niec konkretnego
    niunio
    Level 15  
    Troszeczkę znam temat pasma policyjnego (mam kumpla "GlinE", wykonaliśmy kilka pomiarów, pasmo TX, rodzaj transmisji, NA PEWNO nie FM). Może ktoś bardziej doświadczony odradzić innym kolegom że to nie tak prosto "ICH" usłyszeć w eterze a tym bardziej na CH9_CB.