logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

TV Curtis 20M2VT. Dlaczego próbkuje zasilacz w TV?

grzesiu 18 Lip 2006 16:24 1679 17
REKLAMA
  • #1 2830959
    grzesiu
    Poziom 11  
    Witam wszystkich
    Moim problemem jest ustalenie, dlaczego próbkuje mi zasilacz w TV Curtis 20M2VT. Jestem tylko amatorem i nie bardzo mogę zlokalizować usterki. Strzelił piorun i telewizor przestał działać. W przetwornicy wymieniłem wszystko co było możliwe i dostępne na rynku. Po wymianie tych elementów uzyskałem tylko próbkowanie. Nie wiem co dalej mogę zrobić. Najlepiej byłoby oddać TV do servisu ale mi nie chodzi o to aby ktoś to naprawił. Dlatego też bardzo proszę może o jakąś podpowiedź.
    Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 2831144
    mirko66b
    Poziom 29  
    Ocena: 45
    Zacznij od podpięcia żarówki pomiędzy masę,a +B po wtórnej stronie przetwornicy. Przekonasz się gdzie szukać usterki.
  • #3 2831157
    *paweł*

Specjalista Automatyk
    Ocena: 95
    Zgadzam sie z kolega,ale zanim podlaczysz zarowke to wylutuj tranzystor na odchylaniu,bo gdyby tam bylo zwarcie to nic sama zarowka nieda;)Jesli przetwornica ruszy to zarowka sie zaswieci i zawezisz obszar poszukiwan.Ps.niedawaj zarowki wiekszej niz 60w.

Pozdrawiam
    Konto firmowe:
    Automation-Systems
    Domatków 36, Kolbuszowa, 36-100 | Tel.: 17 XXXXXXX (Pokaż) | Strona WWW: automatyka-sklep.eu
  • REKLAMA
  • #4 2832929
    grzesiu
    Poziom 11  
    Dzięki za podpowiedź. żarówka zapaliła się. Czy jest możliwe żeby uszkodził sie powielacz bo tranzystor odchylający wyglada na to ze jest dobry? A może coś innego. Proszę o podpowiedź.
    Pozdrawiam.
    Grzegorz
  • #6 2833298
    maciej_333
    Poziom 38  
    Ocena: 1573