Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw golf II, 1.3, pełny wtrysk, gaśnie

03 Sie 2006 13:04 9560 11
  • Poziom 2  
    Witam.
    Mam problem z silnikiem w golfie. Na benzynie silnik pracuje tylko na wolnych obrotach, po dodaniu gazu silnik gaśnie. Na LPG silnik pracuje na wysokich obrotach (nierówno) a gaśnie po zdjęciu nogi z gazu. Zużycie paliwa zdecydowanie wzrosło. Czy przyczyną może być przepływomierz albo odma?
  • Poziom 11  
    Witam! Podaj więcej danych silnika. kod silnika przede wszystkim.
  • Poziom 2  
    Niestety nie potrafię określić kodu silnika. Jest to 1.3 na pełnym wtrysku z 91 roku.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    z tego co wiem w przyrodzie występuje również mono-wtrysk...
  • Poziom 33  
    jest pełny wtrysk czyli EFI i mono wtrysk CFI. Nazwa "pełny wtrysk" jest jak najbardziej na miejscu. Przepływomierz może być bo mierzy ilość powietrza i dostosowuje do niego dawke paliwa. Spróbuj umyc jakims sprayem na alkoholu, lub jak masz to środkiem do czyszczenie hamulcy. Koszt bremsa to około 15 zł. Odma raczej nie. Chyba że pierścienie się skończyly i spaliny są w skrzyni korbowej a dalej dostaja sie do układu dolotowego silnika. Ale przy tym raczej silnik miałby duży apetyt na olej :) Możesz zdjać odme i zobaczyć czy sie poprawi. Jak bedzia leciec spaliny z odmy to nie jest za dobrze. Na początek umyj przepływomierz. Od czegoś trzeba zacząć.

    Pozdrawiam
  • Poziom 32  
    marek1977 napisał:
    jest pełny wtrysk czyli EFI i mono wtrysk CFI. Nazwa "pełny wtrysk" jest jak najbardziej na miejscu.


    marku masz zboczenia z forda :D: a nazwa pełny wtrysk jest niepoprawna
  • Poziom 33  
    :D jest :D ja wiem o co chodzi. Wpisz sobie w wyszukiwarce "pełny wtrysk paliwa" i popatrz że ludzie też wiedzą. :D :D :D :D
  • Poziom 32  
    zważ iż większośc z nich miała niewysoki poziom i mało pomógł.
  • Poziom 33  
    nie kumam :( starajmy się pomóc a nie rozmawiać czy nazwa "pełny" czy "multi" jest poprawna :D

    pozdro
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    witam! prawdopodobnie masz silnik o kodzie NZ kod inumer znajduje się na wysokości połączenia bloku zgłowicą o strony rozrządu, patrząc na korek wleu oleju w dół na blok - znajdziesz )W tym silniku zastosowano dwie pompy paliwa :pompa paliwa zasilająca i pompa paliwa ciśnieniowa. Pompa zasilająca paliwa podaje (podnosi ) paliwo do pompy ciśnieniowej. Złe działanie pompy zasilającej powoduje problem z pracą silnika na wyższych obrotach. Poza tym występuje tam również przełącznik biegu jałowego i szerokiego otwarcja przepustnicy. Sprawdz je.Pompa zasilająca napięcie 12 V, ciśnienie w układzie 2,3 - 2,7 bara. Przełącznik biegu jałowego normalnie zamknięty, przełącznik szerokiego otwarcia przepustnicy normalnie otwarty.Oznacz to że przełącznik biegu jałowego jest zamknięty, gdy przepustnica jest całkowicie zamknięta a przełącznik szerokiego otwarcja przepustnicy zamyka się gdy przepustnica jest całkowicie otwarta.Miernik przepływu powietrza powinien mieć napięcie zasilające 5 V, napięsie wyjściowe 0-5 V oporność 2000 - 3000 omow przy tem 20 st. C. Posprawdzaj to. HEJ