logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

ip 127.0.0.1 z tego ładują się trojany ale proport je łapie

ertes 30 Cze 2003 03:33 11938 10
REKLAMA
  • #1 268803
    ertes
    Poziom 11  
    OD RAZU WIDAĆ ŻE JESTEM LAIKIEM !
    CZY TEN IP TO SERWER PROXY ?
    JEŻELI USTAWIAM U SIEBIE POŁACZENIE PRZEZ NIEGO NA PORCIE 8080
    TO NIC NIE LECI ! TO DLACZEGO DOSTAJE Z TRAMTĄD TROJANY.
    JAK ROBIĘ PINGA NA NIEGO TO MI GADA NA 10 MS

POZDRAWIAM I MAM CHYBA TE P2P ALE NIE WIEM OCO TU CHODZI ?????

Wyłącz Caps Lock ! - REGULAMIN!
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 268922
    cymbi
    Poziom 27  
    Ocena: 99
    Trochę dziwny przypadek ale ten IP jest twój. Jest to pętla zwrotna. Tzn. jeżeli instalujesz sobie serwerek to pod tym adresem sprawdzasz czy ci działa... Sprawdź komputer jakimś antyvirem
  • #4 268984
    tzok
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 6543
    Trojanów się nie dostaje w ten sposób, to programy, najczęściej załączniki do poczty elektronicznej, które musisz samodzielnie uruchomić, mogą np. udawać archiwum SFX a po uruchomieniu zgłaszać komunikat o ich uszkodzeniu (Cafeini). Podobne w działaniu robaki internetowe wykorzystują luki w zabezpieczeniach, najczęściej Outlook Express i uruchamiają się samodzielnie.
    Napisz na jakiej podstawie sądzisz, że cokolwiek otrzymujesz z pod tego adresu?
  • #5 269201
    cymbi
    Poziom 27  
    Ocena: 99
    Możliwe że masz zainfekowany komputer jakimś badziewiem, które samo siebie infekuje... Przeskanuj jakimś antyvirem.
  • REKLAMA
  • #6 269436
    MCbx
    Poziom 28  
    Ocena: 27
    ->TzOk
    Spotkałem się z przypadkiem udawania MP3 (plik EXE o rozmiarze 110kB, po uruchamianiu symulował Windows MP), oraz pliku BAT. Mogą być też inne.

->ertes
    O jakie P2P Ci chodzi? Jak KaZaA, to całkiem prawdopdobne, że trojan lub wirus, bo wiele EXEków w tej sieci jest zawirusowane.
  • #7 269483