Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Błąd ABS 01276 - Passat. ABS nie działa. Jak to naprawić?

30 Wrz 2006 23:38 48361 10
  • Poziom 10  
    Nie mam ABS-u, nie działa. Kontrolka świeci na stałe. Po spawdzeniu Vag-iem pokazał się błąd 01276 016 Hydraulikpumpe ABS-V64, Sygnał poza tolerancją.
    Mój wózek to Passat B4 96 rok, ABS Teves ITTAE 20 GI. Czy ktoś potrafi konkretnie podpowiedzieć co z tym fantem dalej począć ?
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 33  
    trzeba rozebrac zespol hydrauliczny i sprawdzic pompe ale to nie jest zabawa dla kogos kto ma mala wiedze latwo spaprac robote czasem lepiej poszukac calosci za nieduza kase
  • Poziom 17  
    za nim będziesz rozbierał modulator(odradzam)sprawdz zasilania-tam są dwa grube czerwone przewody i oba muszą mieć zasilanie z akumulatora .
    Jeśli któregoś brak sprawdz bezpieczniki za skrzynką z przekażnikami.
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 10  
    Oba czerwone przewody mają zasilanie. Sprawdziłem też resztę wg AutoDaty między innymi to czy silnik pompy chodzi po podłączeniu na krótko. I chodzi !
    Co dalej ???? Podejrzewam sterownik, ale czy VAG-com może pokazać tylko usterkę 1276 (pompa hydrauliczna) gdy walnięty jest sterownik ? Czy VAG nie powinien pokazać też tego błędu ?
  • Poziom 15  
    Ja mam podobny błąd, ale odwrotne objawy. Mianowicie silnik pompy ABS chodzi nieprzerwanie, nie zatrzymuje sie nawet po wyjęciu kluczyka. Zatrzymuje go jedynie wyciągnięcie bezpiecznika przy akumulatorze. :)
    (Skoda Octavia Combi 2000r.)
    To uleczalne ?
  • Poziom 10  
    seat toledo 1,9 tdi 90 km 96-99 rok mam podobny problem z ABS, błąd 1276 Hydraulikpumpe ABS-V64 - sygnał poza wartością graniczną, w czasie jazdy jak się silnik rozgrzeje zapala mi się ABS, jak ostygnie następnego dnia to spokój aż do rozgrzania silnika, ok 40 km trzeba przejechać żeby komora silnika się dobrze rozgrzała,
    rozebrałem pompę wymyłem zaworki i to co mogłem, bez efektu, dzisiaj rozebrałem sterownik od ABS ciężko było rozpołowić posklejany na jakieś uszczelniacze namęczyłem się żeby za bardzo nie uszkodzić obudowy sterownika, prawdopodobnie znalazłem przyczynę, ściągnąłem delikatnie silikon zabezpieczający płytkę przed wilgocią znalazłem zimne luty na wyjściu na silnik pompy ABS ta wtyczka z dwoma pinami okrągłymi na zdjęciu , poprawiłem te luty jak i kilka innych co mi się nie podobały zalakierowałem specjalnym plastikiem w sprayu do płytek drukowanych żeby zabezpieczyć przed wilgocią i przepięciami (spray plastik ok 40zł w sklepach z elektroniką), jutro zamontuje sterownik i za kilka dni dam znać czy się udało jak tylko gdzieś dalej pojadę żeby dobrze rozgrzać komorę silnika, oto zdjęcie sterownika pompa została w samochodzie(trzeba się poruszać)
  • Poziom 10  
    sprawdzone, pompa i sterownik działa, błędy wykasowane wagiem, po przejechaniu około 40 km po mieście silnik się rozgrzał ABS się nie zaświecił więc usterka naprawiona
  • Poziom 11  
    witam
    mam ten sam problem z błędem 1276 ABS-V64 sygnał poza wartością.
    sprawdziłem to za pomocą VAG'a. tylko po odłączeniu VAG'a kontrolka żółta od ABS zaczęła migać a nie świecić jak przed podłączeniem...
    Łatwo jest wymienić ową pompkę i czy podczas wymiany takiej układ hamulcowy się zapowietrzy? (oraz poprosiłbym jeżeli ktoś posiada schemat bezpieczników)
    Audi A3 1.6 1997
  • Poziom 11  
    witam,odgrzewam stare kotlety,
    otóż mam ten błąd 01276 i jeszcze błąd 287 czujnik prawy tył (g44)
    to jest Toledo 97r.
    gdzie jest wtyczka od tego czujnika?
    widać że kabel od czujnika wchodzi w podłogę od spodu ale pod tylną kanapą nic nie widać,
    ma ktoś jakieś doświadczenie z takim Toledo I (1L) ?
  • Poziom 26  
    Cześć. Podłącze się do tematu w sprawie passata B4 1,9 TDI mojego kolegi, w której chciałbym prosić o pomoc. ABS nie działał, nie świeciła kontrolka, vag com wskazał błędy 01276, oraz wszystkich czterech czujników. W blokach brak wskazań prędkości ze wszystkich kół. Bezpiecznik nr 3 w skrzynce pod kierownicą jest sprawny. Rozpięliśmy złącze przy module ABSu i mierzyliśmy napięcia zasilania i tutaj się zawiesiłem. Po pierwsze, korzystając ze schematu z https://vwts.ru/images/repair4/132783_07_wd.jpg stwierdziłem, że we wtyce siedziała zworka pomiędzy pinem 16 i 24. Po wywaleniu tej zworki zaświeciła kontrolka absu i hamulca ręcznego. Co więcej , na pinie 25 brak plusa, a na pinie 8 brakuje masy. Zaczęliśmy szukać bezpieczników s 123 i s 124 z tego schematu, ale wiązka wchodzi gdzieś do kabiny... i nie wiem co dalej. Czy Moglibyście coś doradzić?