logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Instalacja Net24 na Mandrivie z modemem SpeedTouch 330 - jak to zrobić?

Ash Ketchum 17 Lis 2006 12:07 1155 8
REKLAMA
  • #1 3233433
    Ash Ketchum
    Poziom 27  
    Ocena: 76
    Jak to zrobić z modemem SpeedTouch 330? http://pomoc.x.pl/modules.php?name=Reviews&rop=showcontent&id=12 tu niby są sterowniki do tego? Zamierzam się przesiąść na linuxa ale kompletnie jestem zielony jeśli chodzi o ten system. Na allegro piszą że łatwy jest niczym windows ale czy napewno? Słyszałem że instalacja czegokolwiek wymaga użycia trybu tekstowego. Słyszałem że trzeba pakiety jakieś wgrywać itp. Może mi to ktoś wytłumaczyć?
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 3233471
    krzychoocpp
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 58
    Witam, nasłuchałeś się opinii fanatyków M$. Instalacja programów wygląda inaczej, ale nie znaczy to że trudniej. W przypadku Mandrivy jest menedżer pakietów, który po wybraniu przez Ciebie programu do zainstalowania, sam go ściągnie, zainstaluje, itd. Nie trzeba wykonywać tego w trybie tekstowym - ale można.
    Pakiety to nic innego jak biblioteki czy programy, w przypadku Mandrivy spotkasz się z pakietami RPM.
    Modem ST330 działa bez problemów (czego dowodem jest ten post), sterowniki do niego są w jądrze. Mandriva powinna automatycznie skonfigurować połączenie, jeśli tego nie zrobi, to pokieruj się opisem na znalezionej przez Ciebie stronie (VPI/VCI...).
    Mandriva jest jedną z najlepszych dystrybucji dla początkujących, więc nie powinieneś mieć problemów.

Poczytaj też sobie stronę www.jakilinux.org - znajdziesz tam wiele odpowiedzi na swoje pytania.

I na koniec, gdybyś miał wątpliwości czy warto :D

Pozdrawiam, Krzysztof.
  • REKLAMA
  • #3 3233773
    Ash Ketchum
    Poziom 27