Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem Opel Astra 93 r 1.6 brak iskry i paliwa

manswed 24 Gru 2006 00:37 4176 9
  • #1 24 Gru 2006 00:37
    manswed
    Poziom 9  

    Witam! Mam problem z oplem asta 1.6 93r silnik bez aparatu z rozdzielaczem. Mianowicie od tygodnia auto zimne odpala idealnie a po rozgrzaniu nagle gaśnie ( brak iskry i paliwa) po godzinie odpali bez problemu i zmowu po rozgrzaniu gaśnie. Sprawdzałem wszystkie możliwe kostki i styki pod maską i w samochodzie przy bezpiecznikach. Zmieniłem przekażnik przy sterowniku bo porozgrzaniu nie pracuje czyli nie puszcza prądu na elektropompkę.Myślę że to wina sterownika ale...
    Proszę o pomoc!
    Pozdrawiam!!!

  • #2 24 Gru 2006 00:47
    Usunięty
  • #3 24 Gru 2006 03:06
    procekkk
    Poziom 24  

    Moze przyczyna jest immobiliser?
    Co do pompy to ze sterownika pin A1 wychodzi zasilanie na cewke przkaznika pompy paliwowej. Sprawdz czy jest poprawne przjscie od A1 do 2-ki na przkazniku pompy, no i masa na 6-tce przekaznika.
    Sterowanie APARATU jest na D4,B5,D5,B3.

    Pozdr. Procekkk

  • #5 24 Gru 2006 16:00
    momik12
    Poziom 31  

    cardiag napisał:
    zobacz czujnik wału..


    niema takiego

  • #6 08 Sty 2007 23:50
    manswed
    Poziom 9  

    Witam!
    Doszedłem o co chodzi! W sterowniku był takzwany ZIMNY LUT.
    Wymiana pomogła!

  • #7 13 Paź 2010 20:17
    Stiwen1
    Poziom 21  

    witam astra 1.4 95 rok koleżanka ma problem nie odpala, błędu nie ma, pompka pompuje paliwo.Po wykręceniu świecy i sprawdzeniu czy jest iskra i tu brak iskry podmieniliśmy z innego samochodu cewkę i okazało się że ta cewka jest dobra, ale i tak nie odpala co można by sprawdzić jeszcze.

  • #8 14 Paź 2010 20:15
    ecsb
    Poziom 16  

    A zasilanie i sterowanie do cewki to jest?

  • #9 15 Paź 2010 00:11
    procekkk
    Poziom 24  

    Okazało się że cewka z koleżanki auta jest dobra czy z innego samochodu - tak napisane że można się pogubić? Dla pewności możesz podstawić cewkę z uszkodzonego auta do auta sprawnego - sprawdzisz cewkę.
    A wtryski cykają podczas kręcenia - zalewa świece?
    Tak jak wcześniej kolega pisał, zasilanie i sterowanie do cewki powinno być.
    W jakim stanie są przewody zapłonowe, kopułka, palec, świece?
    Często w tych silnikach lecą moduły zapłonowe i czujniki prędkości obrotowej, a jaki to dokładnie kod silnika?
    pozdr.

  • #10 15 Paź 2010 07:43
    Stiwen1
    Poziom 21  

    Witam i dzięki za podpowiedzi okazało się że padł moduł dzięki i pozdrawiam.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME