Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Fornir - jak oklejać? Fornir jest pomarszczony, nie trzyma się na brzegach.

majes 28 Dec 2006 22:10 5942 2
  • #1
    majes
    Level 14  
    Witam
    Zrobilem kolumny i chcialem okleic je fornirem. I za cholere nie moge sobie z tym poradzic. Robie tak:
    - nakladam cienka warstwe kleju na plyte,
    - przykladam fornir,
    - dociskam ciezkim przedmiotem calosc

    I po zdjeciu tego docisku fornir jest pomarszczony nie trzyma sie na brzegach, wyglada żałośnie :!: :cry:

    Jest jakas technika oklejania fornirem? Jak sobie z tym radzicie?
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • #3
    ArteXL
    Level 24  
    Witam, z linków które podał seta1 - skorzystaj z metody opisanej w trzecim: http://audiomania.info/articles.php?id=31
    Pozostałe metody odpuść sobie. Profesjonalnie do fornirowania płaskich powierzchni stosuje się żywicę mocznikową z utwardzaczem. Cały proces klejenia odbywa się w prasach hydraulicznych, na gorąco. Niestety nikt nie podejmie się oklejania w prasie elementów bryłowych, jaką jest kolumna. W warunkach amatorskich pozostają kleje kontaktowe. Pamiętaj o zmatowieniu papierem ściernym (60-80) obudowy przed nałożeniem warstwy kleju. Jeżeli masz pytania pisz, postaram się szczegółowo odpowiedzieć na nie.

    Pozdrawiam
    ArteXL