Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

centralny zamek Corsa C 2004r

wylon 24 Lut 2007 12:28 9629 10
  • #1 24 Lut 2007 12:28
    wylon
    Poziom 11  

    witam

    mam proźbę pytanie montowałem właśnie centralny w corsie C 2004r. i męcze sie już 3 dzień bo mianowicie mam siłowniki 4kg. ale w tylnych drzwiach niestety nie zamykają sie do końca wymieniłem centralkę i to samo próbowałem nawet z innego alarmu bezpośrenio pod siłowniki to samo nie zamykają sie w tylnych drzwiach już nie wiem jak mam to zamontować jak pan zamontował i czy działa może siłowniki są mniejszej sile niż pisze czy ktoś ma lekarstwo na to??
    wiem że montowanie CZ w drzwiach gdzie są linki jest trudne ale montują
    bardzo prosze o dopowiedz

    zamieszczam zdjęcie jak to podłączyłem http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/051bcd8652a492d0.html

    w cześniej podłączyłem tak samo i problemu nie było podłączyłem też bezpośrednio do linki to samo nie zamyka sie POMOCY!!!

    pozdrawiam Andrzej

    0 10
  • #2 24 Lut 2007 12:48
    loverek
    Poziom 12  

    Moja rada jest taka sprawdz jak chodzi silownik bez popychaczy jesli wysterowuje go centralka i chodzi ok to problem lezy w mechanice czasem male odchylenie popychacza przez zle zalozony silownik powoduje ze ciezko zaczynaja chodzic.Polecalbym rozkrecic mocowanie i zobaczyc jak wypada prowadzenie popychaczy najlepiej jak sa ustawione w jednej linii czasem trzeba cos podgiac zeby nie tarlo i zeby dobrze lezalo 4kg to naprawde duza sila to musi dobrze chodzic.

    0
  • #3 24 Lut 2007 12:51
    mr-perch
    Poziom 28  

    Rozumiem, że regulowałeś połączenie dźwigni siłownika i oryginalnej. Sprawdź, czy jest możliwość "wejścia" cięgnem siłownika bezpośrednio w kasetę zamka. Tak, jak to się robi w fordach. Przyjrzałem się dokładnie zdjęciu. Powinieneś dać dystanse między drzwi a siłownik. Może przy dokręcaniu, to przetłoczenie w drzwiach powoduje odkształcenie obudowy siłownika.

    0
  • #4 24 Lut 2007 13:56
    wylon
    Poziom 11  

    Czy można prosić o jakieć zdjęcia lub schematy bardzo by mi sie to przydało

    regulowałem w rózny sposób i nic zero efektu
    aaaaa. jak bodłacze siłowniki bezpośrednio do akumuratora to działa zamykają sie i otwierają a jak prze centralke to klapa
    i jeszcze jedno nie zamykają sie jak drzwi są zamknięte!!! jak są otawrte do działa i jak przy otwartych drzwiach zamkne sam zamek to też działa

    chodzi mi konkretnie o corse C bo w B są druty a tu lini

    z tego co sie z oriętowałem to orginalne śiłowniki śa podpinane bezpośrednio przy zamku ale nie wiem czy to prawda???

    pomocy !!!

    0
  • #5 24 Lut 2007 14:28
    antena
    Poziom 20  

    Z tego co widac na zdjęciu to przy zamkniętych drzwiach blokuje ogranicznik drzwi.Ja osobiście zakładam z tyłu płaskie siłowniki rownolegle do linki /w tym wgłębieniu/ i wszystko śmiga.Po co tak niszczyć samochód jak pokazano na zdjęciu.

    2
  • #7 24 Lut 2007 22:06
    SKRZYNIA
    Poziom 23  

    z fotek wynika ze kolega nacial pancerz i polaczl sama linke z ciegnem przy pomocy laczeniowki na srubki a czy ten patent przechodzi normalnie tak samo w fordach???? pytam z ciekawosci poniewaz nigdy tego nie probowalem w taki sposob w fordach i nie mialem zaufania pewnego do takiego polaczenia

    0
  • #9 25 Lut 2007 11:02
    wylon
    Poziom 11  

    to co panowie proponują innego ???
    jake inne rozwiązanie jest lepsze ???
    może macie inne lepsze rozwiązania i jakieś zdjęcia lub schematy

    będę baaaardzo w dzięczny

    0
  • #10 25 Lut 2007 11:20
    bartek_p
    Poziom 31  

    Z twojego zdjęcia wynika że podczas zamykania blokuje się łączówka przy tym białym cycku. A jak masz zamknięte drzwi to ogranicznik może blokować.
    Może jakbyś zostawił dłuższe cięgno, wygiete równo z orginalnym i łączówke dał w połowie wysokości tego orginalnego , to by wszystko śmigało.
    Tapicerka nie powinna przeszkadzać.
    Zawsze można zamek wykręcić i zobaczyć sz tam da się jakoś połączyć.
    Zawsze też pozostają fabryczne rozwiązania. CZasem lepiej kupić orginalny siłownik niż sie babrać cały dzień z montażem.

    0
  • #11 31 Paź 2010 10:01
    grzesko1984
    Poziom 2  

    Odwołując się do pierwszego postu i zdjęcia załączonego:

    W przednich drzwiach mam siłowniki przykręcone do plastikowej obudowy zamka,w lini prostej do cięgna, natomiast w drzwiach tylnych kolega popełnił kilka małych błędów, po pierwsze dobrze jest nasmarować smarem linkę i zamek by wszystko leciutko chodziło, po drugie siłownik założyć niżej, (w tym otworze) tak by był w Lini prostej do cięgna oraz zastosować małe zagięcie na pręcie od niego wychodzącym tak by nie stykał się w żaden sposób z ogranicznikiem drzwi, przy drzwiach zamkniętych, otwór w drzwiach wykonać wiertlem 8mm tak by wystający drut nie ocierał się pracując góra dół a kostkę skręcić tak by była jak najniżej i jak najbliżej blachy. U mnie jest tak zrobione i działa na siłownikach 4kg.

    0