Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot expert 2.0 hdi. Błąd - anomalia regulatora ciśnienia paliwa.

03 Mar 2007 17:26 6946 8
  • Poziom 12  
    czy moze spotkał się ktoś z problemem nie gaśnięcia hdi-ka.po wyłączeniu zapłonu silnik pracuje jeszcze kilka sekund.w tym momencie pompa elektryczna w zbiorniku jest zasialna właśnie te kila sekund po wyłączeniu zapłonu.sterownik notuje błąd następującej treści anomalia regulatora ciśnienia paliwa.czy przyczyną moze być zabrudzone siteczko w tym czujniku.dzieje sie to nieregularnie.Pozdrawiam
  • Poziom 26  
    Czasami pomoże wyjęcie i założenie regulatora,ewentualnie wymiana oringu.Po wyjęciu ścieknie paliwo ,może jakiś opiłek blokuje regulator.Pomoże na jakiś czas,ale generalnie to początek końca regulatora lub pompy wysokiego ciśnienia.
  • Poziom 12  
    no ale czy to może być przyczyną że zasilanie do pompki elektrycznej dochodzi po wyłączeniu zapłonu.jak wyłącze kluczyk i silnik zgaśnie normalnie to wtedy zasilanie na pompce zanika równo z przekręceniem kluczyka
  • Poziom 26  
    Komputer silnika widzi za wysokie ciśnienie w układzie i anomalie regulatora , grozi to nadmiernym wzrostem ciśnienia w układzie ,nie odłącza zasilania,to taka strategia bezpieczeństwa. Pompa elektryczna zapobiega zapowietrzeniu ukł.paliwa niskiego ciśn.
  • Poziom 16  
    lukasz plonka 83 napisał:
    czy moze spotkał się ktoś z problemem nie gaśnięcia hdi-ka.po wyłączeniu zapłonu silnik pracuje jeszcze kilka sekund.w tym momencie pompa elektryczna w zbiorniku jest zasialna właśnie te kila sekund po wyłączeniu zapłonu.sterownik notuje błąd następującej treści anomalia regulatora ciśnienia paliwa.czy przyczyną moze być zabrudzone siteczko w tym czujniku.dzieje sie to nieregularnie.Pozdrawiam


    Zacina(zaciera) się regulator ciśnienia paliwa.
  • Poziom 12  
    Tez mialem taki problem w HDi. Silnik gasnie dopiero po kilku sekundach, bo jest wylaczany w trybie awaryjnym przez odciecie napiecia do wtryskiwaczy. Normalnie silnik wylacza wlasnie ten regulator przez zmniejszenie cisnienia na szynie. Moj po wyjeciu i ponownym zalozeniu dziala juz bezawaryjnie 160tys. Od czasu do czasu dodaje do paliwa troche Mixolu.
  • Poziom 26  
    [quote="bohdanek"]Tez mialem taki problem w HDi. Silnik gasnie dopiero po kilku sekundach, bo jest wylaczany w trybie awaryjnym przez odciecie napiecia do wtryskiwaczy.
    Jakby odciął napięcie wtryskiwaczy to silnik natychmiast gaśnie a ciśnienie w układzie wysokiego ciśnienia rośnie.
  • Poziom 12  
    Najpierw sterownik musi "zobaczyc" ze silnik pomimo wylaczenia stacyjki nadal pracuje, dlatego trwa to kilka sek. zanim wylaczy wtryski. Co do wzrostu cisnienia to musi byc tam jakis zawor bezpieczenstwa.
  • Poziom 12  
    no nic spróbuje zaglądnąć do tego regulatora ciśnienia paliwa.dzięki za pomoc oby to było to.