Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw passat 1.9 tdi 97r brak ladowanie (nie dokladnie brak)

08 Mar 2007 22:44 1607 7
  • Poziom 10  
    witam
    panowie w moim pasaciku nie mam ladowania kontrolka z ladowania nie swieci sie jak mierze akumulator na zalaczonym silniku mam okolo 12.7v
    jak wylacze silnik mam juz okolo 12.4 i tak za kazdym odpaleniem silnika spada mierzylem + z alternatora do masy alternatora mam okolo 14v a jak mierze od - alternatora do + akumulatora mam 12.4v sprawdzilem niebieski kabelek na oko wporzadku .podejrzewam iz gruby kabel ktory idzie z alternatora do akumulatora jest gdzies przerwany ale wole zapytac moze ktos mial taki przypadek
    aha jeszce jedno mozna ten gruby kabel spiac bezposrednio z alternatora do akumulatora
    z gory dziekuje pozdrawia
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 28  
    Kabel od alternatora (ten "gruby")do akumulatora musi być połączony i to solidnie.
    Na + alternatora musi być to samo napięcie co na + akumulatora. Zawsze można te punkty złączyć.
  • Poziom 10  
    ten kabel jest podlaczony ale ladowania dalej nie ma
    mam tylko 14v ja mierze prosto z sruby do masy alternatora (podejzewam ze ten kabel jest przerwany ) wiec mozna jak odepne ten kabel i polacze bezposrednio + z alternatora do akumulator czy tak mozna zrobic
  • Poziom 28  
    Tak
    Sprawdź też masę alternatora
  • Poziom 10  
    czyli to normalne jak alternator zaczyna ladowac to automatycznie spadaja obroty silnika delikatnie kiedy lacze na krotko alternator z akumulatorem
  • Poziom 16  
    Jak najbardziej normalne bo alternator "stawia opór" (to tak w największym skrócie) i obroty spadają ale bardzo nieznacznie choc słychac to odgłosie pracy silnika.
    Pozdrawiam
  • Poziom 10  
    dziekuje bardzo za pomoc koledzy pozdrawiam
  • Poziom 14  
    tak jak bylo to powiedziane wczesniej, ten kabel od alternatora musi byc bardzo solidnie przymocowany, mozesz sprawdzic jaki jest spadek napięcia na samym przewodzie, u mnie w leonie przez niedokrecony przewod przy alternatorze mialem 13,4 zamiast 14.2. Sprobuj wymienic ten przewod jesli masz mozliwosc jakiejs podmianki w celu sprawdzenia.

    Pozdrawiam