Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoda fabia zapalająca się kontrolka układu kierowniczego

sławomir B. 04 Kwi 2007 23:40 9271 4
  • #1 04 Kwi 2007 23:40
    sławomir B.
    Poziom 9  

    W skodzie Fabji podczas jazdy zapala się kontrolka układu kierowniczego. po zapaleniu tej kontrolka zaczyna się ciężko kręcić .Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu kontrolka już nie świeci,wspomaganie normalnie działa.
    Zastosowano w niej wspomaganie elektryczne,poziom oleju jest właściwy.
    rok produkcji 2001,pojemność 1400.
    Co jest przyczyną takiej sytuacji?Dzienki za pomoc:?:


    Moderowany przez Błażej:

    Ale co? Kontrolka się zaczyna ciężko kręcić jak się zapali?. Bo tak by wynikało z postu. Gdzie ten poziom oleju mierzyłeś? I co on ma wspólnego z ELEKTRYCZNYM wspomaganiem?!? Dobra diagnostyka zaradzi problemowi.

    0 4
  • Pomocny post
    #2 05 Kwi 2007 11:00
    yaaro
    Poziom 33  

    Użyj opcji szukaj.
    Na temat wspomagania jest 90% postów o Skodzie Fabi, można o tym niezły doktorat napisać.

    2
  • #3 25 Kwi 2007 01:19
    polkolpo
    Poziom 10  

    Witam !!! Posiadam Fabie 2001r. Mam pytanko odnośnie włączania się kontrolki wspomagania i przygasania świateł. Wyczytałem ,na forum że inni użytkownicy również posiadają podobne objawy, czyli bez ruszania kierownicą słychać " pojękiwania" pomby z wspomagania, kontrolka wspomagania ( na desce rozdzielczej ) zaświeca się sporadycznie, wspomaganie generalnie działa, choć ma przejawy, że sie wyłącza, nastomiast w samochodzie następuje tzw. " efekt choinki" :) który jest dość częsty. Problem polega na tym, żę w serwisie skody w Zabrzu powiedzieli mi, że im nie wyszedł żaden błąd a czujnik skrętu koła działa dobrze. Moje pytanie jest takie, czy może sie tak zdarzyż że komputer nie wykrył błędów czujnika skrętu a jest on mimo to schrzaniony ??? Ponadto powiedzieli, ze jeśli by go wymienili to i tak będzie słychać włączanie sie tej pompy, a że jest to wspomaganie elektryczne to spadki napięcia są normalne. Troche mnie to dziwi, ale..... nie wiem nie miałem nigdy Fabi ???

    2
  • #4 25 Kwi 2007 11:09
    cardiag
    Poziom 30  

    czesta przyczyna suterki jest zamoknięty czujnik skrętu na kolumnie kierowniczej. Dojście z kanału.

    2