Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Uklad do testowania silnika Polonez TRUCK Plus DC 1.6i -OBD2

15 Maj 2007 07:16 3070 2
  • Poziom 18  
    Witam

    Szukam prawidlowego schematu ukladu do podlaczenia komputera PC do testowania silnika na wtrysku Bosch. Zgodnie ze znalezionym na forum Elektrody schematem wykonalem plytke do podlaczenia testera OBD II na ukladzie MAX 232 z tranzystorami BS170 i BC338 na wejsciu. Sprawdzilem oczywiscie czy plytka nie posiada zwarc. Wczesniej odlaczam mase od akumulatora. Podlaczam zgodnie z opisem zlacza dla Poloneza z wtryskiem Bosch poszczegolnie kabeli +12V, Masa i linia K. Po wlaczeniu zasilania po chwili zaczyna mi sie palic BS170 i robi sie w nim mala dziurka i koniec. Czym moze to byc spowodowane ze od razu pali uklad tego tranzystora FET - BS170? Czy opis wtyczki jest nie taki dla poloneza. Sprawdzalem poziomy napiec w stosunku do masy i zarowno na linii +12V i linii K na mierniku jest okolo 12V? Samochod nastepnie chcialem zdiagnozowac programem VAG-COM

    Za wszelka odpowiedz serdecznie dziekuje.

    Z powazaniem
    Silos
  • Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
  • Poziom 1  
    Błędnie opisane złącze diagnostyczne jest przyczyna usterki
    Przed podłaczeniem sprawdzić woltomierzem
    A-linia K
    C-zasilanie 12V
    B-masa
  • Poziom 14  
    silos napisał:
    Witam
    Samochod nastepnie chcialem zdiagnozowac programem VAG-COM


    Tym softem zrobisz tylko grupe VW AUDI SKODA SEAT
    Soft do poloneza jest na elce.