Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seo Perfect i Passat B5 2002r

termin25 07 Cze 2007 20:01 4682 13
  • #1 07 Cze 2007 20:01
    termin25
    Poziom 10  

    Witam, podłączyłem dzisiaj alarm Seo Perfect do Passata 1,9 TDI 2002r i mam mały problem. Wszystko podłączyłem wg schamtu i zaprogramowałem seo na kod 3367. Czuniki ultradzwiękowe widac ze działają bo zaczyna migać dioda przy czujce ultradzwięków. Dioda czerwona natomiast od alarmu po uzbrojeniu bardzo szybko miga, czy tak ma być czy cos jest nie tak podłączone?. Jezeli otworzę drzwi to nie wyje syrena, wyje tylko ta zamontowana fabrycznie. Jezeli uzbroje alarm i będę siedziec w srodku i ruszę czujkę od ultradzięków to tez nic nie wyje (ultradzwieki wykryły ruch), na przewodzie z seo z podpisem syrena nie ma +12V aby wyzwolic syrene. Co ciekawe włączyłem kod 3328 czyli zezwolenie na głośne wł/wył alarmu i podczas uzbrajania i rozbrajania syrena daje PIK lub PIK PIK. Wiec dlaczego syrena nie włącza się na reakcję czujników, ani otworzenia drzwi?

    0 13
  • Sklep HeluKabel
  • #3 07 Cze 2007 20:48
    Zmacio
    Specjalista - Alarmy Stacjonarne

    Tak jak napisał Norbert. Seo uzbraja się przez 40 sek. i w tym czasie szybko mruga dioda. Dopiero po 40 sek. będzie jakakolwiek reakcja na ultrasy. Natomiast wejście drzwiowe działa po 5 sek. lub po 40 sek. jeśli jest ustawiona zwłoka na lampkę. Na stacyjkę reakcja powinna być po 5 sek. niezależnie od ustawionej zwłoki na drzwi.

    0
  • #4 07 Cze 2007 23:04
    termin25
    Poziom 10  

    OK dzięki chłopaki, rzeczywiście trzeba było poczekać. Mam jeszcze jedno pytanie na temat syteny BS-46 http://www.conda.pl/product.php?id=43&k=4&pk=3&ppk=1 - okazuje sie ze po podłączeniu jej i aktywowaniu bardzo słabo "wyje" - to już mój telefon komórkowy głośniej dźwięki wydaje - czy ta syrena tak ma czy coś z nią jest nie tak?

    0
  • Sklep HeluKabel
  • #5 08 Cze 2007 08:37
    solecki.m
    Poziom 26  

    termin25 napisał:
    .......... okazuje sie ze po podłączeniu jej i aktywowaniu bardzo słabo "wyje" - to już mój telefon komórkowy głośniej dźwięki wydaje - czy ta syrena tak ma czy coś z nią jest nie tak?


    Chyba jest z nią coś nie tak, reklamuj ją.

    0
  • #6 08 Cze 2007 18:16
    termin25
    Poziom 10  

    Kolejny problem, wczoraj alarm alarm podłączyłem tak na prowizorkę aby zobaczyc czy działa, dzis wszystko rozlutowałem i schowałem alarm głeboko, poukładałem kable, wszystko zrobiłem na gotowo. Wydaje mi sie ze podłączyłem wszystko tak samo, teraz nie jestem juz w stanie tego sprawdzic bo wszystkie kable sa czarne a z kabli pozrywane sa oznaczenia. Problem w tym ze włączam alarm i dioda szybko miga, czyli alarm nie moze sie uzbroić. Czekam juz 5 min i nadal to samo, co moze byc nie tak?

    Dodano po 3 [godziny] 8 [minuty]:

    To nikt nie wie co moze byc?
    Juz sprawdziłem wszystko 2 razy i jest podłączone tak jak wczoraj. Robiłem juz reset to default (3311) i potem na nowo programowałem 3367. Mam 2 czujniki: jeden ultradzwieki a drugi połozenia i holowania. Wkładając rękę do srodka czujnik pokazuje reakcję bo miga dioda, czujnik holowania takze pokazuje ze działa jak sie go na chwile uniesie. Przewody do drzwi, kierunkowskazy, czujniki drzwi, reaming, stacyjka, wszystko podłączone, a alarm za cholere nie chce się uzbroić, dioda szybko miga w nieskończoność. Juz głupi jestem bo nie wiem gdzie szukać przyczyny? Odłączałem zasilanie od alarmu, tez nic nie pomogło. Czy ktoś z Was miał podobny przypadek i wie co moze byc grane lub jakie kroki zrobić?

    0
  • #7 08 Cze 2007 22:09
    renqien
    Poziom 32  

    Nie rozumiem, raz piszesz, że się uzbroił i jest ok, potem, że nie uzbraja się. Coś dziwnie...

    0
  • #8 08 Cze 2007 22:14
    Zmacio
    Specjalista - Alarmy Stacjonarne

    Napisz ile przycisków ma pilot do tego VW. Dwa czy trzy przyciski? Sprawdź co masz na czarnym przewodzie blokowania. Nie może na nim być masy. Masa może się na nim pojawiać tylko w momencie otwierania tylnej klapy z pilota. Drugi przewód blokowania (ten z paskiem) powinieneś podłączyć do wkładki. Każdy z tych przewodów w programie 3367 ma inną funkcję.

    0
  • #10 08 Cze 2007 22:18
    Zmacio
    Specjalista - Alarmy Stacjonarne

    Tak jak piszesz Mistrzu. Ale mam chwilkę to coś tam piszę.
    PS
    Przy naszej rozmowie napisałem ci 5000 tys.
    Poprawiam się. Miało być 5 tys. Co tam 3 zera :lol:

    0
  • #12 08 Cze 2007 22:24
    termin25
    Poziom 10  

    Doszedłem o co tu chodziło: przylutowany był przewód (czarny na schemacie) do niebieskiego kabla który steruje tylnią klapą (sterownik pod nogami kierowcy). Na schemacie jest aby zastosować inwerter poziomów, lecz jak go nie mam wiec przylutowałem go bezpośrednio do niebieskiego. Teraz tak sie zastanawiam czy coś się nie zrąbało przez to? Czy mozecie mi powiedziec zasade działania przycisku do klapy w drzwiach kierowcy obok otwierania wlewu paliwa. Teraz jak przyciskam ten przycisk to nic sie nie dzieje, a na niebieskim przewodzie jest non stop masa. Otwierania klapy z pilota działa wiec do czego służy ten przycisk?

    Dodano po 1 [minuty]:

    Zmacio właśnie to napisałem, mineliśmy się.

    0
  • #13 08 Cze 2007 22:33
    renqien
    Poziom 32  

    Podoba mi się podejście kolegi, nie miałem inwertera, więc przylutowałem bez niego...

    Dobrze, że obiadu nie gotujesz, bo gdybyś nie miał soli i dodał cukru to zupa byłaby za słona ;)

    Zastosuj inwerter albo zwykły przkaźnik, ewentualnie nie podłączaj klapy wogóle.

    0