logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Zasilacz na transoptorze. Prosty schemat? Jakie elementy?

z-d-e-n-e-k 29 Cze 2007 12:36 2162 5
REKLAMA
  • #1 4032577
    z-d-e-n-e-k
    Poziom 10  
    Witam, jestem kompletnie zielony w tym temacie wiec liczę na wasza pomoc, potrzebuję jakiś prosty układ zasilacza transformatorowego z transoptorem po stronie wtórnej. Jakiś rysunek, jak to ma wyglądać, cokolwiek.
    Oraz w jaki sposób dobrać do niego elementy, żeby uzyskać na wyjściu pożądane paramenty.

Zasilacz ten ma zasilać driver tranzystora.
    Druga jego wersja ma zasilać mikroprocesor.

Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 4032623
    john_t
    Poziom 29  
    Ocena: 89
    z-d-e-n-e-k napisał:
    Witam, jestem kompletnie zielony w tym temacie wiec liczę na wasza pomoc, potrzebuję jakiś prosty układ zasilacza transformatorowego z transoptorem po stronie wtórnej. Jakiś rysunek, jak to ma wyglądać, cokolwiek.
    Oraz w jaki sposób dobrać do niego elementy, żeby uzyskać na wyjściu pożądane paramenty.

Zasilacz ten ma zasilać driver tranzystora.
    Druga jego wersja ma zasilać mikroprocesor.

Pozdrawiam.

Żeczywiście jesteś zielony. Nie kumam o co Ci chodzi.
    1. Do czego Ci transoptor w zasilaczu? Transoptor stosuje się do separacji galwanicznej sygnałów (jak to się ma da zasilacza???).
    2. "Zasilacz ten ma zasilać driver tranzystora." (driver = sterownik ?!)
    3. "Druga jego wersja ma zasilać mikroprocesor." (transformator + mostek Gretza + UA7805 + kondensatory wygładzające i masz zasilacz stabilizowany na 5V) schemat zasilacza znajdziesz wszędzie (Google: zasilacz stabilizowany)
  • REKLAMA
  • #3 4032743
    z-d-e-n-e-k
    Poziom 10  
    N to faktycznie może się wygłupiłem ale, to dla mnie zupełne nowości i pierwszy raz się z tym spotykam.