Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Chrysler Voyager 2001r problem z odpaleniem

18 Jul 2007 16:03 8163 15
  • Level 10  
    Witam, mam poważny problem, mój chrysler odmówił dzisiaj posłuszeństwa. Nie mogę uruchomić silnika. Nie wiem co może być tego przyczyną, wczoraj wstawiłem go do garażu a dzisiaj nie chce z niego wyjechać podczas przekręcenia kluczyka rozrusznik normalnie kręci i już prawie odpala jednak coś jakby go dławiło. Podłączyłem pod niego komputer i pokazał mi tylko błąd związany z recyklingiem spalin. Czy to może być przyczyną? A jeśli tak to co trzeba zrobić żeby usunąć ta usterkę? Aha komputer podłączałem 3 razy i za drugim razem pokazał mi błąd przeładowania akumulatora. Pokazał napięcie 17V Proszę o pomoc!!!

    Do moderatora: nie wiem co bylo powodem usunięcia mojego postu. Przeczytałem wszystkie posty dotyczące chryslera i żaden z nich nie rozwiązywał mojego problemu, więc chyba miałem prawo założyć nowy post? Czy może nie doczytałem czegoś w regulaminie?
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • User removed account  
  • Level 10  
    ale skąd ja mogę mieć takie informacje skoro samochód nie odpala :/
  • User removed account  
  • Level 10  
    no tak ale może nie zbyt jasno napisałem, przyjechał do mnie "fachowiec" który podłączył mi komputer, jednak nie pokazał on zadnych błędów oprócz tego od zaworu recyklingu spalin. no i na tym poziomie skoczyła sie wiedza tego "fachowca" komputer nie pokazywał obrotów silnika bo w momencie przekręcania kluczyka tracił połączenie z komputerem samochodu. Nie wiem czy to wina komputera tego "fachowca" bo po prostu sie na tym nie znam :( i myślałem że znajdzie się tutaj ktos kto mi w jakiś sposób spróbuje pomóc...
  • Level 43  
    A moze zdradzisz nam jaki ma silnik(CRD,benz3,3-3,8)
  • Level 10  
    silnik 2,5CRD
  • Level 43  
    Facet z kompem powinien byl powiedziec,czy w odczytach biezacych byl odczyt obrotow walu,cisnienie na listwieCR.Jakis,,szybki diagnosta,,:D
  • User removed account  
  • Level 10  
    hmm a tak moze troche bardziej po ludzku? :> ale jedno jest pewne to nic nie wnosi do rozwiazania mojego problemu. jutro mam wizyte elektryka i moze on cos poradzi
  • Level 10  
    Witam,mam duży problem z odpaleniem voyagera silnik 2,5 crd,samochód odpala tylko z samostartu nawet wtedy gdy jest ciepły ,inaczej go nie można odpalić,w czasie jazdy jedzie normalnie,dymi tylko białym dymem na początku jazdy ,póżniej przestaje,próbowałem go już podpinać pod komputer ale nie pokazuje żadnych błędów.możę ktoś potrafi mi pomóc:?:
    Question
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    Pod co podpinałeś autko? Wstaw więcej szczegółów... Jakieś wyniki, pomiary?
  • Level 10  
    Sprobuj sprawdzić czujnik obecności wody w paliwie. U mnie to było przyczyną mimo iż kontrolka sie nie świeciła i komputer nic nie pokazywał.
  • Level 10  
    witam,podpinałem auto pod komputer ale nic ,żadnych parametrów tak jakby go nie czytał,choć pokazuje "żadnych usterek wszystko ok"nic nie widzi komp

    Dodano po 5 [minuty]:

    A gdzie ten czujnik się znajduje?
  • Level 11  
    Witam !
    jeżeli jeszcze ktoś ma problem z odpalaniem chryslera to odpowiadam:
    najczęstszą przyczyną tego jest spadek ciśnienia na szynie (common rail ) zasilającej. - nie ma co podpinać pod komputer bo to nic nie da - u mnie komputer nic nie pokazywał. W wypadku zbyt niskiego ciśnienia komputer nie otworzy wtrysków i samochód nie odpali . Jest to wynikiem uszkodzenia zaworu przelewowego na szynie . Nie słuchajcie ASC która za zdjagnozowanie usterki bierze nawet do 1000zł a za wymianę szyny 7 300zł. Sam diagnozujesz to w 5 minut .
    1.zdejmujesz pokrywę silnika ( 3 śruby m6 - klucz 10-tka )
    2. po zdjęciu pokrywy masz przed sobą szynę na wirzchu silnika
    na końcu szyny ( prawa strona -jest króciec z wężykiem gumowym przelewowym( lekko nasadzony bez opaski )
    3. zdejmujesz wężyk ( zatkaj go palcem bo podczas rozruchu będzie przez niego wracało paliwo) i patrzysz podczas rozruchu silnika ( ktoś musi zamielić ) czy z króćca na szynie z którego zdjąłeś wężyk cieknie paliwo ?
    Jeżeli cieknie -to zawór wysiadł - trzeba go regenerować .
    Ja miałem ten przypadek -kupiłem szynę jak głupi po czym starą ze złości rozebrałem zregenerowałem sobie zawór ( jestem mechanikiem konstruktorem) i chodzi na starej jak burza już pół roku a nową wożę w bagażniku .
    jak ktoś ma problem ze szyną piszcie
    konstruktor.wcislo(malpa)op.pl

    pozdrawiam
    konstruktor
  • Level 2  
    miałem problem przy o stopni ciężko palił , a nie sprawdziłem przekaźnika świecy żarowej (pierwszy po prawej stronie od strony chłodnicy)wyjąłem i przeczyściłem papierem ściernym i pali jak ta lala , przed sprawdzeniem podłącz miernik - voltomierz do przewodu świecy żarowej i sprawdź czy jest napięcie po włączeniu zapłonu powinno spaść o około 1 volt - normalne bo świece żarowe pobierają dużo prądu - jak nie , to sprawdź przekaźnik i powinno zadziałać pod warunkiem że ciśnienie na listwie jest ok.