Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Naj.. samochody do dBDragu- czyli to co lubimy najbardziej:D

hijacker4 07 Sie 2007 20:00 6395 43
  • #1 07 Sie 2007 20:00
    hijacker4
    Poziom 18  

    Witam! Nietypowy temat chyba nie był jeszcze poruszany:D dla maniaka Car Audio często ważniejsza jest muzyka w samochodzie niż sam samochód:D Jak myślicie jaki samochód jest najlepszy do montażu Car Audio?
    Osobiście mam vw t4(96r 2,8benz) i nikomu nie polecam tego samochodu jeśli chce czuć na sobie bass nie mówię już o tym że z zewnątrz mało co słychać nawet po włożeniu 15" razy dwa- w zamkniętą skrzynie;) drzwi jak u mnie są tragiczne plastiki brzęczą, boczki na tyle także ;) coś lata w zderzaku z tyłu..... Ogólnie na moim przykładzie kicha;) Tylna część samochodu(t.j ściany dach podłoga jest wygłuszona(!!!!!) i obita tapicerka ogromna powierzchnia wewnętrzna zniweluje kilowaty dźwięku:( ( ja nawet ich nie mam ale było sprawdzane pod dwa razy kicker solobaric 600rms;) i Crunch GP 1600;)) Łomotu w samochodzie nie było tylko głębia bassu... co do sceny tragiczny przód możliwe temu że z plastiku.... trzeba było dodatkowo umocować panel przedni aby nic nie trzeszczało;) trochę roboty... Głośników do niewygłuszonych drzwi radzę nie zakładać żadnego mid-basu nie będzie, będzie zato zgrzyt plastikowej tapicerki;) Zatem chcę usłyszeć Państwa opinię na temat samochodów które są lepsze lub jeszcze gorszę do nagłośnienia;) proszę tylko nie pisać "kup sobie najnowsze BMW to tam nic nie skrzypi" ja to dokładnie wiem;) pozdrawiam i życzę miłego pisania;):):)

    0 29
  • Pomocny post
    #2 07 Sie 2007 20:14
    mike21
    Poziom 29  

    Ja nie polecam Audi b4 sedan jeśli chodzi o bass :) szczelny bagażnik sprawia tak jak u kolegi że bass bardzo trudno przenika do kabiny musiałem włożyć dużo pracy i kasy by uzyskać pożądany efekt-wygłuszenie, wycięcie otworów w półce, wysokie strojenie skrzyni, KW mocy. Jeśli chodzi o sama jakość dźwięku to jest całkiem dobra ponieważ auto jest solidnie wygłuszone a czesci tapicerki całkiem solidnie przymocowane.

    0
  • Pomocny post
    #4 07 Sie 2007 20:31
    mlody1921
    Poziom 29  

    ja mam mx-3 i polecam :d po włożeniu 30 jednej juz jest ładnie teraz jest 38 i czuć na sobie

    mankament to plastiki myśle sie z nimi uporać

    Dodano po 4 [minuty]:

    auta 3 drzwiowe (coupe) i 5 drzwiowe

    0
  • Pomocny post
    #5 07 Sie 2007 20:41
    Maurinius
    Poziom 13  

    Osobiście nie polecam Sedanów i cabrio(mam Thalie, a kumpel peugeota 306 cabrio) z zamontowaniem głośników jest w porządku ale co do suba to porażka kombinowania dużo a efekty i tak nie za wielkie! Osobiście polecam Fiata Punto po zamontowaniu Lanzara na 100W wzmagolu włosy na głowie sie ruszały:P i przy okazji sie pare alarmów właczyło!

    0
  • Pomocny post
    #6 07 Sie 2007 20:53
    łowieca
    Poziom 30  

    Ogólnie cienko pod względem basu wyglądają BMW.
    Są jednak wyjątki np. seria 1 (nie słyszałem ale to heatbeck), X5 (dość dobry na moim Boschmannie było ładnie basik głęboki i nie tłumiony przez bagażnik, reszty (śrenie wysokie) nie wiem, bo była seria więc kiepsko, ale rozmieszczenie głośników dość dobre wystarczy wymienić na inne z panelami.)
    740d E65 - seryjny zestaw lepszy (od X5), ale sub w bagażniku skutecznie stłumiony - wiadomo sedan :/
    Acura Legend (91r sedan) o dziwo bas z bagażnika jest dość donośny i wyrażny, reszta głośników tez seria ale Bose i gra o niebo lepiej niż w 740D ;) ( 16,5 na przodzie, brak seryjnie montowanych wysokotonówek !!, tył 2 drożne 6x9)

    0
  • Pomocny post
    #7 07 Sie 2007 20:59
    ron diablo
    Poziom 13  

    Honda CRX złożone tylnie siedzenia 2x12" głośniki skierowane na plecy kierowcy :) kolega z kluba tak ma i bardzo ładnie masuje :)

    Niebawem się dowiem jak brzmi to w Toyota Celica MKVI jak tylko skończę zabudowę i wszystko podłączę.

    0
  • Pomocny post
    #8 07 Sie 2007 21:13
    haddi
    Poziom 11  

    oczywiście naj.... są wszelkie hatchback-i np słyszałem ca w fordzie escorcie 3 drzw. 1997r. i fajnie grało np w oplu calibrze czy oplu vectra 5 drzw. też daje rade ale pozostaje przy 3 drzwiowych hatchback-ach

    0
  • Pomocny post
    #9 07 Sie 2007 21:14
    renegatt
    Poziom 23  

    1. Omega kombi MV6 3.0 V6
    Cudowne do nagłośnienia auto , moje było mocno seryjnie wyciszone kauczukowymi matami tak , że tylko drzwi pozostały, w bagaznik wejdzie wszystko i dużo miejsca zostanie, mocny alternator bo wszystko elektrycznie napędzane itp. roleta nic basu nie wytłumia choć i tak lepiej przyciemnic szyby i skierować głośniki w strone kierowcy.
    2. Reanult megane 5d. 1,6
    Także wdzięczne auto ,choć dokładnie trzeba wytłumić w sumie całe auto jak się koncertu blach nie chce słuchać
    3. Golf V R32 3,2 V6
    Przekombinowany trochę i się napracować z kablami trzeba ale też da się dobrze nagłośnić.

    0
  • Pomocny post
    #10 07 Sie 2007 22:32
    sdnk
    Poziom 16  

    Peugeot 306 hatchback 3d.
    troche problemów z kablami do drzwi, brak dostępnych gotowych dystansów mdf, trzeba ciąć tapicerkę żeby normalne 165mm wsadzić, no i przede wszystkim żeby wytlumić drzwi trzeba jakoś zasłonić silnik elektryczny od szyb. ale bas w nim się rozchodzi pięknie - małe autko no i najważniejsze hatch.

    0
  • Pomocny post
    #11 07 Sie 2007 22:38
    greg-si
    Poziom 27  

    Polonez Caro+
    Do łomotu samochód dobry lecz do uzyskania dobrej sceny byłoby trzeba wrzucić kilkadziesiąt kilo dobrego wygłuszenia żeby w środku podczas jazdy zrobiło się ciszej. Dźwięk z bagażnika bardzo dobrze się przenosi. Plastiki o dziwo nie trzeszczą (przynajmniej na przodzie podczas jazdy nie słyszałem). Dodam jeszcze że zamiast plastików skutecznie dają po uszach blachy ale to na zewnątrz. Poprostu samochód nie nadający się do niczego. A nie przepraszam do driftu się nadaje... w zime :D
    Astra F 3d
    Praktycznie wszystko tak jak wyżej tylko gożej z plastikami a lepiej z wygłuszeniem i blachą (nie gra tak ja w poldku). Niestety podczas jazdy i mocniejszych kopniaków basu słychać plastiki.

    0
  • Pomocny post
    #12 07 Sie 2007 22:54
    kuba007
    Poziom 18  

    Golf MK3
    Ogólnie wdzięczne auto, mam je od 1,5 roku i przeżyłem z nim już dużo sprzętu...
    Problem to pzrednie drzwi, przez 10 dni rozbierałem je codziennie w celu usunięcia brzęków i zgrzytów. Ale się udało i mam na to sprawdzony patent;)
    Jeżeli chodzi o bag, to praktycznie niema problemów z produkcją najniższych tonów... już przy małych mocach rzędu 150w i zamknietej skrzyni można cokolwiek poczuć na plechach...

    0
  • Pomocny post
    #13 07 Sie 2007 23:02
    Coolbit
    Poziom 18  

    BMW e30
    TANI I ŻADNE PLASTIKI SIĘ NIE TELEPIĄ.
    Tylko ,że jest strasznie wytłumiony, trzeba fleksą wyciąć blache między siedzeniami ,a bagaznikiem.

    Polecam 327 z virusem i turbo. (Dopiero wtedy bądzie przyjemność z jazdy :)

    0
  • Pomocny post
    #14 07 Sie 2007 23:15
    jarimir
    Poziom 17  

    Dobrym autem do naglasniania jest VW Golf III . Nawet nieduza moc suba i wzmaka daje dobre uderzenie. Przednie drzwi latwo wytlumic i zamontowac panele pod 16.5 i gra super. Gorzej jest z slupkami pod soprany. ogolnie auto dobre do muzy.
    Zlym autem do CA jest peugeot 605. Suba prawie wcale nie slychac, chyba ze sie podlokietnik rozlozy na tylnej kanapie. Przednie drzwi nie naleza do najlepszych ale sa niezle wygluszone.
    Dobrym i niedobrym autem jest seicento. Bagaznik maly,przednie drzwi tylko dorobione panele i wyciecie blachy w drzwiach dadza efekt, bo seryjnie sa 10 w desce. Ale dzieki temu ze jest malym autem to mozna uzyskac efekt latajacej blacy nawet po wygluszeniu i mocnego uderzenia bez suba.Wystarczy zamontowac panele zamiast plastikow w tylnej czesci auta,glosniki wchodza tam na maxa 25 plus dobre wygluszenie i dobra komora na basik. Jesli chodzi o bas to trzeba troche mocy miec zeby moglo zatrzasc BMW 3 z 2000 roku. Reszta byla seryjna wiec sie nie wypowiadam

    0
  • Pomocny post
    #15 07 Sie 2007 23:58
    arcziflo
    Poziom 21  

    Polecam 306 napiernicza niemilosienie :D ze az siedzenia lataja :D

    0
  • Pomocny post
    #16 08 Sie 2007 00:39
    tony_tr
    Poziom 22  

    Renault Clio II
    Jak dla mnie samochód idealny dla suba, mam głosnik Rainbow Hammer 12, i nieraz bas jest tak duzy ze jak sie jedzie to patrząc przez szybe nie można sie skupić na przedmiocie np samochodzie bo obraz drży. Może sprawia to ta okrągła szyba z tyłu. Udeżenie jest konkretne, czuć na klacie i w ogóle na każdym centymetrze ciała. Nawet jak trzymam dłoń lekko ściśnięta w piąstke to czuje jak mi lata (tak jak karton po soku) A z tyłu to juz naprawde ciężko wysiedziec. Kiedyś jak jezdzilismy to koledze co siedział z tyłu cos sie stało z uchem i przez parę dni go bolało ;] a to tylko przy jednym Hammerze 12', a wzmacniacz to crunch gp 1600.1
    Pzdr

    0
  • Pomocny post
    #17 08 Sie 2007 01:04
    sMaD
    Poziom 22  

    kazdy samochod da sie naglosnic, najbardziej akustyczne sa samochody kombi, sedany b.dobrze tlumia i bass jest nieporownywalnie lepszy niz np taka sama skrzynia w czyms innym ale wadą jest to iz bedzie trochu ciszej no i dresy mogą być niezadowolone bo za samochodem slychac tylko klape a nie bass;D ale i tak wszystko da sie naglosnic, w niekture auta trzeba wlozyc wiecej serca (wygluszenia itp) ale efekty bendą napewno i ktoś inny z takim samym samochodem i lepszym sprzetem moze nam pozazdroscic, jak sie cos chce to....;D




    ----------------------------------------------------------------------------------
    SPRZEDAM!!!

    Samsung SGH E250 - 10dniowy z folią, Karta 1gb, zestaw FUN z suchawką Bluthoot i ładowarką samochodową.

    Carpower 602 + Sub Soling CP123

    Sprzęt Homerecordingowy - Mikser Compact4. Karta Emu0404, Mic Pojemnosciowy, Statyw, Okablowanie

    Relingi Dachowe OPEL KADETT KOMBI

    Nówki Głośniki JBL GTO 6507 kupione miesiac temu NIGDY NIE PODLACZANE, PILNE!!!!

    czekam na propozycje PW, Pozdrawiam

    0
  • Pomocny post
    #18 08 Sie 2007 07:14
    slavwek.ie
    Poziom 34  

    Witam.
    Wypowiem się w temacie w inny sposób.
    Każdy (w większości) opisuje auta pod kątem basu, mało kto zwraca uwagę na rozmieszczenie głośników pod kątem sceny dźwiękowej.
    Wiadomo że do uzyskania mocnego basu każdy htb i kombi będzie prosty, a sedan i cabrio - trudny.
    Kilka osób opisywało Golfa Mk3 jako auto wdzięczne do nagłośnienia. Zgodzę się pod względem suba, ale wyeliminowanie rezonansu w drzwiach już nie jest takie proste. Rozmieszczenie głośników pozwala nawet na zastosowanie systemu 3-way, ale co nam po nim jeśli tapicerka staje się dodatkowym źródłem dźwięku. Tak jak opisuje Kuba007 drzwi trzeba wielokrotnie rozbierać, aby uzyskać odpowiedni poziom tłumienia. Wniosek - to auto nie jest proste do nagłośnienia.
    Jeśli przyjmiemy jako kryterium głęboki bas, to wypowiedzi typu auta łatwe - trudne są obiektywne, ale co do zbudowania poprawnego przodu, to sprawa wygląda już zupełnie inaczej. Przykład? czy łatwym do nagłośnienia można nazwać auto w którym montaż 165mm odseparowanego wiąże się z przeróbką tapicerki, zbudowaniem od podstaw miejsca na głośniki?

    0
  • Pomocny post
    #19 08 Sie 2007 08:47
    elmer2
    Poziom 28  

    To czy dane auto nadaje sie do CA czy nie to pojecie subiektywne i trudne do ocenienia, bo zalezy ono od:
    - stanu auta, tzn nowe prosto od dealera czy używane. A to ma znaczenie chociażby w opisywanych przez was trzeszczących plastkiach.
    - czy jest wytlumione czy nie, jesli tak to w jakim stpniu i w jakich powierzchniach.

    Dlatego trzebaby porównywać auta o tym samym przebiegu i stanie, żeby temat ten miał sens. Inaczej to bedzie pisanie w nieskończoność i właściwie nic konkretnego dla czytającego.

    Tutaj, w tym topicu, ma duże znaczenie coś takiego jak Izolacja akustyczna bagażnika o której pisze nizej.
    Pojęcie izolacji dźwiękowej bagażnika odnosi się do tego, jak i czy w ogóle dźwięk dobiegający z subwoofer`a z bagażnika będzie tłumiony. Umieszczając skrzynie basową w bagażniku należy przeprowadzić następujące doświadczenie, kontrolę. Jest to sposób dość dziwaczny, ale sam się przekonałem o jego skuteczności. Należy bowiem poprosić kogoś np. kolegę o niskim głosie, aby mówił coś z tyłu samochodu przy otwartym bagażniku do innej osoby siedzącej w środku. Warunek jest taki, że w aucie muszą być pozamykane drzwi boczne oraz zasunięte szyby. Jeśli osoba siedząca w środku słyszy dobrze i w miaro czysto kolegę to oznacza to, że nie będzie problemów z używaniem subwoofer`a w bagażniku. Natomiast jeśli głos kolegi jest słabo słyszalny to niestety trzeba będzie zapewnić lepszą drogę przepływu dźwięku z subwoofer`a do kabiny pasażerskiej. Poniżej przedstawiam poglądowe rysunki obrazujące w jakich typach nadwozi samochodów osobowych bas słychać dobrze a w jakich słabiej, oczywiście w kabinie pasażerskiej oraz co zrobić, aby zminimalizować te niekorzystne zjawiska. Jest to na rysunku 3.

    Naj.. samochody do dBDragu- czyli to co lubimy najbardziej:D

    Rysunek 3 pokazuje samochodu małe takie jak np. VW Golf czy Skoda Felicia oraz podobne. W tym typie nadwozi samochodowych skrzynia basowa powinna być montowana w ten sposób, że głośnik i port powinny być umieszczone na tylnej ściance. Nie jest to jednak jakaś twarda reguła. Alternatywnie tunel można umieścić na górnej lub bocznej ściance. Umiejscowienie tunelu BR (bass-reflex) na jednej ściance z głośnikiem powoduję, że na wprost głośnika słyszalne są także wprowadzane przez tunel dodatkowe zniekształcenia w postaci szumów powietrza. Biorąc pod uwagę to, że subwoofer znajduje się w bagażniku, a osoby słuchające muzyki siedzą tyłem do źródła basu - nie słyszą tych zniekształceń portu wewnątrz kabiny pasażerskiej. Toteż usytuowanie tunelu BR jest sprawą drugorzędową.

    Naj.. samochody do dBDragu- czyli to co lubimy najbardziej:D





    Rysunek 4 przedstawia samochody o nadwoziu typu sedan czyli np. Volvo 240/740/940 oraz Daewoo Nexia, Opel Kadett, Astra, Vectra, Omega, Skoda Octavia, Ford Modeno czy Fokus, itp. W tym typie nadwozi skrzynia basowa powinna być montowana w ten sposób, że zarówno głośnik jak i tunel BR winny być montowane na przedniej ściance skrzyni. Co do tunelu tu także nie ma ścisłej reguły. Uwaga. Ważną sprawą jest pozostawienie wolnej przestrzeni pomiędzy tylnym oparciem tylnej kanapy a skrzynią. Jest to podyktowane tym, aby nie doszło do sytuacji w której tunel BR zostanie, mówiąc brzydko, przytkany przez tylną kanapę oraz głośnik, który będzie powodował swą pracą (wychylenia membrany) dodatkową bardzo mała objętość. Wówczas bas będzie a wiele zniekształcony ze zdolnościami do braku głębokości. W tym typie nadwozi głośnik powinien być skierowany w stronę kabiny pasażerskiej z takiego względu, iż bas ma do pokonania trudniejszą drogę (gorszą) drogę niż w małych (5-drzwiowych) samochodach. Opór dla dźwięku stanowi tu oparcie tylnej kanapy oraz tylna półka o zwykle mniejszej powierzchni niż w headbackach.

    Naj.. samochody do dBDragu- czyli to co lubimy najbardziej:D

    Rysunek 5 ostatni już przedstawia samochodu o nadwoziu typu kombi, minivan, van i wagon. Np. Renault Espance. W tym typie nadwozi najlepszy bas jest uzyskiwany po umiejscowieniu skrzyni basowej za tylną kanapa z głośnikiem skierowanym w tył i portem umieszczonym na tylnej ściance razem z głośnikiem. Tutaj umiejscowienie tunelu na górnej ściance, zwłaszcza w vanach i kombi bez półki, może spowodować słyszenie tych zniekształceń wprowadzanych praz tunel BR. W tych typach nadwozi nie ma żadnej przegrody oddzielającej bagażnik od kabiny pasażerskiej. Jedynie może znajdować się w kombi składana cienka roleta.

    Fragment pochodzi z mojej pracy dyplomowej.

    Pozdr

    0
  • Pomocny post
    #20 08 Sie 2007 09:01
    mike21
    Poziom 29  

    Z tym rysunkiem nr4 bym sie sprzeczał , ponieważ to ustawienie jest najgorsze. Testowałem różne ustawienia skrzyni w sedanie i głośnikiem do klapy jest najlepiej powstaje cos w rodzaju podbicia i bass jest dużo dużo mocniejszy niż skierowany w stronę przedniej szyby. Dla przykładu dodam ze 2xEQ magma 15 grały słabiej w stronę przedniej szyby niż jedna skierowana w stronę klapy. Nie wspomnę, co było jak obróciłem 2 sztuki:)

    0
  • Pomocny post
    #21 08 Sie 2007 09:05
    elmer2
    Poziom 28  

    Ok, zgodze się z Tobą.

    0
  • Pomocny post
    #22 08 Sie 2007 14:56
    DrumAnDBass
    Poziom 19  

    A ja w coupe, czyli tez bardzo szczelny bagaznik do tego jeszcze blacha i bak za siedzeniami doszedlem do wniosku ze bass najlepiej dochodzi do srodka gdy sub jest skierowany w gore :)
    Nie ma reguly jak skierowac skrzynie z subem. Mozna i powinno to sie przetestowac w swoim aucie, z swoja skrzynia co raczej nie jest trudne a efekty moga bardzo zdziwic.

    Dodano po 4 [minuty]:

    Musze sie zgdozic z slavwek.ie
    Golf 3 ma cholernie mocno "grajace drzwi" i zeby je naprawde uspokoic trzeba sie niezle nameczyc.
    Za to mozna dosc latwo zrobic zamkniete komory dla glosnikow w podszybiu i osiagnac fajny efekt w 3droznym.

    0
  • Pomocny post
    #23 08 Sie 2007 15:06
    crazy_88
    Poziom 42  

    Ogólnie polecam sedanów i coupe najgorsze autka to bmw i mercedesy jak dla mnie.

    0
  • Pomocny post
    #24 08 Sie 2007 15:27
    miki87
    Poziom 20  

    ja też zauważyłem, że w sedanie głośnik lepiej gra, gdy jest skierowany do tyłu. Trzeba zauważyć ze przed membraną musi być odpowiednia przestrzeń, dlatego ustawienie suba głośnikiem do kanapy nie jest najlepszym rozwiązaniem. Poza tym jest niepraktyczne ponieważ zajmowałby cały bagażnik.

    0
  • Pomocny post
    #25 08 Sie 2007 16:53
    mukade
    Poziom 31  

    Ok, przedstawię Wam auto doskonałe jeśli chodzi o CA :) (gorzej mu idzie jeżdżenie). SAAB 900, z roku 89. Jego zalety to:
    1) htachbag
    2) olbrzymi bagażnik (ze spokojem 3 trupy można wozić)
    3) gruba szwedzka blacha - nic nie wpada w rezonans
    4) banalnie prosta tapicerka na drzwiach, łatwo można z niej zrobić kick-panel
    5) żadnych problemów z przeciągnięciem kabli do aku, od razu widać przepustkę. Zakłucenia też nie wystąpiły.
    6) bagażnik ma fabrycznie schowek pod podłogą i to tak duży że każdy wzmacniacz tam wlezie.
    7) nawet boczki pod tylną półkę są metalowe, więc jeśli ktoś jest laikiem i amatorem montowania ciężkich głośników w półkę, to nie będzie miał problemu
    Wady:
    Dość dużo roboty ze zdjęciem słupków, żeby przygotować je pod tweeter.
    Ogólnie auto jest bomba, na przykład do zrobienia democara, zwłaszcza, że rzuca się w oczy dzięki old schoolowym kształtom!

    0
  • Pomocny post
    #26 08 Sie 2007 17:05
    łowieca
    Poziom 30  

    Saaba 900 też mogę polecić, siedziałem w takim 900Turbo :D i wnętrze dość dobrze oddzielone akustycznie od otoczenia, na szrocie coś tam przewalali koparką a jak wsiadłem to prawie nic nie było słychać :D
    Do dyspozycji dość duże podszybie, nie trzeba koniecznie dawać wysokich w słupki. Drzwi jak wspomniał Mukade łatwe do zamontowania kickbasówek.
    Auto dość szerokie co pozwala uzyskać niezłą scenę używając dobrego sprzętu.

    Uzupełnię mój wcześniejszy post:
    W 740D i X5 głośniki są na wysokości podłokietnika (13cm), co nie ułatwia montażu lepszych głośników, bez przerabiania całych paneli drzwiowych. Wyskokotonowe i średnie w podszybiu.

    W Legendzie przód jest "normalnie" czyli jak wspomniałem 16,5 w przednim dolnym rogu. Z tyłu 6x9 są zamontowane w podszybiu.

    0
  • Pomocny post
    #27 08 Sie 2007 18:22
    renegatt
    Poziom 23  

    W omedze kombi najmocniejszy bas był po skierowaniu głośnikow w kierowcę, jednak był zbyt męczący bo zbyt ostry i bezpośredni, do słuchania lepszą opcją było ustawienie w tył albo bok i zaciągnięta roleta. Jednak do szokowania przechodniów to do przodu bo było "gołym uchem" wyczuwalnie wyższe ciśnienie odpoczywały też tylne drzwi bo główna fala szła do przodu. W megane nie ważne w sumie jak ustawie to gra zawsze dobrze :) Golf ma dużo mniejszy bagażnik i tam faktycznie najlepiej jak gra do tyłu.

    0
  • Pomocny post
    #28 08 Sie 2007 22:06
    dave_19
    Poziom 23  

    Citroen ZX 3D

    Minusy: przednie drzwi sa wielkie i do tego skazane samym umiejscowieniem na 13 cm wooferki wiec szalu na przodzie nie ma i praktycznie tworzy sie tu tylko scene ale dolne pasmo trzeba uzupelnic jesce subem. Kolejny minus to przepchanie okablowania zarowno do wzmacniacza jak rowniez z drzwi do kabiny - porazka bardziej sie nie da juz tego chyba skomplikowac.

    Plusy: krotkie auto typu hb wiec subik ( w moim przpadku 10" EQ w closed) juz ladnie naglasnia cale auto. Pozatym jak w wiekszosci francuzow dobrze wyposazonych jest niezle fabryczne wygluszenie komory silnika i podwozia auta.

    0
  • #29 09 Sie 2007 15:24
    hijacker4
    Poziom 18  

    Co do ustawienia głośników to pokombinowałem z tym także u siebie..... i efekt jest taki że wszystkie lusterka są zamazane i opadają:D:D:D:D W swojej skrzyni głośniki mam jakby od góry ale gdy obróciłem ją i przysunąłem do drzwi efekt jest pioronujący:D:D

    Mam takie pytanie:d Co sądzicie o Audi a3 w nagłośnieniu? Bo mam zamiar takie kupić...

    0
  • Pomocny post
    #30 09 Sie 2007 17:10
    brati
    Poziom 23  

    hijacker4,

    powinienes zmienic temat topicu na "Naj.... samochody do sluchania basu"

    0