logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaki kolor diod LED wybrać do delikatnego oświetlenia klawiatury nocą? Jak zamontować?

grzeslaw1wielki 31 Paź 2007 19:15 2173 9
REKLAMA
  • #1 4434167
    grzeslaw1wielki
    Poziom 10  
    Chciałbym sobie zrobić pewną rzecz. Gdy idę spać moja małżonka chce posiedzieć przy komputerze, a po ciemku źle sie oczywiście pisze, dlatego nad klawiaturą a pod blatem biurka chciałbym założyć kilka świecących diod. Nie wiem jaki kolor lepszy: biały, czerwony, niebieski żeby nie było za jasno i nie za ciemno.
    Prośba też taka nigdy czegoś takiego nie robiłem jestem początkujący a chciałbym zrobić to sam, wiec prośba żeby ktoś mi mógł powiedzieć jak to zrobić i z jakiego źródła zasilania. Wszystko krok po kroku. Z góry dziękuje tym którzy zechcą mi pomóc.
  • REKLAMA
  • #2 4434193
    Przedłużacz
    Poziom 13  
    Ocena: 2
    kilka diodek led o barwie ciepłej białej powinno być w sam raz ...
    pozdrawiam]
  • REKLAMA
  • #3 4434219
    adams987
    Poziom 35  
    Ocena: 138
    Proponuje cztery szeroko rozstawione (rzucanie cienia) białe połączone szeregowo i zasilone z 12V prądu stałego ( zasilacz antenowy12V/50mA , z komputera żółty we wtyczce to 12V)
  • #4 4434221
    Sobol95
    Poziom 19  
    Ocena: 13
    Chciałeś krok po kroku postaram sie ci wytłumaczyć

Kupujesz 10 diud białych najlepiej i sprawdzasz na baterii gdzie + a gdzie - i układasz je tylko zapamiętaj gdzie + a gdzie - potem łączysz + z + a - z - podłączasz pod zasilacz ja na przykład mam ze sie volty przestawia najlepiej pod taki podłączyć
  • #5 4434267
    Przedłużacz
    Poziom 13  
    Ocena: 2
    może to nie zda egzaminu ale mógłbyś spróbować dać białem ledy tam gdzie są numlock , capslock i one odpowiednio ułożone oświetlaały by klawiaturę ...
  • REKLAMA
  • #6 4434280
    c++
    Poziom 22  
    Ocena: 9