logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

czym przesłac internet na 200 m kablem czy radiem?

pawelpad 17 Lis 2007 19:01 4379 15
  • #1 4491911
    pawelpad
    Poziom 10  
    Ocena: 9
    mam problem mieszkam za lasem , w sąsiednie wsi zamontowali nadajnik sieci radiowej ok kilometra tylko po drodze jest las , ale 200 metrów od mojego domu na mojej działce nadajnik widać niema żadnych przeszkód jak go skierować do domu , źródło prądu jest w moim domu , jestem zielony w temacie.
  • #2 4491978
    ~sojer
    Poziom 27  
    Ocena: 24
    Możliwe, że sygnał przejdzie przez las. Zadzwoń do nich i się umów na testowanie.
  • #3 4492044
    shivo
    Poziom 20  
    Ocena: 7
    Witam;
    zwyklym kablem , tzw skretka mozesz miec transmisje do 100m; jak chcesz wiecej to swiatlowod;
    wiec tak jak pisze przedmowca, moze radiem przejdzie, albo maszt, i nad lasem ;)

pozdrawiam;
  • #4 4492979
    pawelpad
    Poziom 10  
    w poniedziałek mają przyjechać sprawdzić i wtedy pomyślimy
  • #5 4492987
    irekr
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1240
    Zwykle skretki dzialaja nieco dalej, sam budowalem takie linie po kilkaset metrow, najdlusza miala w jednym odcinki ponad 2 km (10 Mbs).
    Jezeli na Twojej dzialce jest miejsce z ktorego widac stacje bazowa i na testach jest tam sygnal to nic nie stoi na przeszkodzie by tam postawic maly maszt i na nim powiesic AP-ka odpowiednio skonfigurowanego a miedzy AP-kiem a komputerem polozyc odpowieni kabel. Zasilanie mozna rozwiazac na kilka sposobow i nie jest to skomplikowane.
  • #6 4496721
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #7 4496735
    pawelpad
    Poziom 10  
    irekr napisał:
    Zwykle skretki dzialaja nieco dalej, sam budowalem takie linie po kilkaset metrow, najdlusza miala w jednym odcinki ponad 2 km (10 Mbs).