Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot Boxer 2004r 1.9 HDI - padł aku, blokada immo

11 Lut 2008 16:44 4630 6
  • Poziom 2  
    posiadam peugeot boxera 2004r 1.9 HDI. mam problem z immobilaiserem. otoz mialem klopot z akumulatorem nie trzymal juz za dobrze i w ostatnia sobote juz ani nie pisnol wiec kupilem nowy i okazalo sie ze swieci sie kontrolka blokady immo. jak moge obesc immo lub jak moge sobie poradzic aby go sam odpalic. prosze o pomoc....
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 32  
    Przede wszystkim podłącz po kompa i czytaj błędy po czyjej stronie jest problem może padł transpondent w kluczyku to zobacz na drugim lub antena przy stacyjce nie przesyła impulsu , albo puszka od immo.
  • Poziom 2  
    niestety nie mam mozliwosci podlaczenia do kompa. gdybym mial nie byloby problemu. znalazlem na forach ze immo moze sie sypnac jak akumlator jest rozladowany do zera jakis czas. wiec taka moja djagnoza. nie mam drugiego kluczyka. zaciagniecie do serwisu nie wchodzi w gre zbyt duze koszta. moim najsensowniejszym rozwiazaniem jest obejscie immo. ale jak???
  • Poziom 32  
    Aby zwiększyć ochronę przed próbami kradzieży, stosowany jest elektroniczny system blokady silnika nazywany "FIAT CODE 2".
    Kluczyki wyposażone są w urządzenie elektroniczne "Transponder", które przesyła zakodowany sygnał do odpowiedniej centralki elektronicznej "CODE". Jeżeli przekazany kod zostanie rozpoznany jako "ważny", centralka pozwala na uruchomienie silnika.
    Kod wykorzystywany w "dialogu", który jest realizowany za pożrednictwem anteny, zmienia się przy każdym uruchomieniu ("rolling code"); w związku z tym, kodu tego nie można skopiować nawet za pomocą skanerów elektronicznych..
    Centralka CODE oraz centralka sterowania silnikiem wymieniają między sobą informacje dotyczące kodu pobranego z włożonego kluczyka; jeżeli kod tego kluczyka jest włażciwy, centralka sterowania silnikiem uaktywnia funkcję włączenia silnika.
    Cały system jest zabezpieczony specjalnymi bezpiecznikami umieszczonymi w skrzynce bezpieczników w komorze silnika i w skrzynce bezpieczników pod deską rozdzielczą, a dodatkowo przez bezpiecznik maxifuse znajdujący się w centralce akumulatora.
    Zatem centralka sterowania silnika do elektronika i niech wyrzuci Tobie immo

    Dodano po 1 [minuty]:

    To samo mają Peugeoty , Citroeny oraz Fiaty
  • Poziom 2  
    jest z tym pewien problem. ja oraz auto jestesmy w anglii na wsi zabitej dechami... troche trudno o elektronika...
  • Poziom 32  
    No to niestety pomóc mogę Tobie tylko w ten sposób
  • Użytkownik usunął konto