Przy nagrzanym silniku się zalewa, baardzo wolne obroty, gaśnie, czasem obroty spadają prawie do zera podczas jazdy na wolnych.
Przy zimnym silniku wszystko działa poprawnie. Przy nagrzanym silniku się zalewa, baardzo wolne obroty, praktycznie gaśnie, czasem obroty spadają prawie do zera podczas jazdy na wolnych, nie reaguje na pedał gazu, czuć zapach benzyny. Brak jednoznacznych błędów w komputerze, raz wystąpił błąd 35 Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków sonda lambda sprawna. Usterka - przekłamujący czujnik temperatury silnika( pod kolektorem dolotowym obok alternatora/pompy wodnej, kostka dwa piny) przy rozgrzanym silniku czujnik wysyła informację, że silnik jest zimny co powoduje włączenie trybu rozruchu zimnego silnika. Ponieważ wskazanie mieści się w normie - ECU nie zapamiętuje i nie wyświetla kodu usterki czujnika. Naprawa poprzez wymianę - koszt około 100 zł wraz z diagnistyką błędów.
Przy zimnym silniku wszystko działa poprawnie. Przy nagrzanym silniku się zalewa, baardzo wolne obroty, praktycznie gaśnie, czasem obroty spadają prawie do zera podczas jazdy na wolnych, nie reaguje na pedał gazu, czuć zapach benzyny. Brak jednoznacznych błędów w komputerze, raz wystąpił błąd 35 Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków sonda lambda sprawna. Usterka - przekłamujący czujnik temperatury silnika( pod kolektorem dolotowym obok alternatora/pompy wodnej, kostka dwa piny) przy rozgrzanym silniku czujnik wysyła informację, że silnik jest zimny co powoduje włączenie trybu rozruchu zimnego silnika. Ponieważ wskazanie mieści się w normie - ECU nie zapamiętuje i nie wyświetla kodu usterki czujnika. Naprawa poprzez wymianę - koszt około 100 zł wraz z diagnistyką błędów.