Witam,
Przejalem lanosa 1.6 16V z LPG Leonardo, emlator Pitagora.
Na przewodzie gazu miedzy "parownikiem" a kolektorem jest silnik krokowy i reczna sruba do regulacji gazu.
Co moglo byc przyczyna odpiecia silnika i wmontowania recznej regulacji?
Czy niepodlaczenie silnika moze byc przyczyna zjawiska: jedziesz z obrotami 3-4k i po wrzuceniu np. na luz obroty leca na dol i silnik na gazie gasnie. Na benzynie jest OK.
Czy parownik 100HP jest wlasciwy do auta 106HP?
Wiem, ze wiele pytan, ale z gazu jestem zielony.
Z gory dzieki za pomoc
MM
Przejalem lanosa 1.6 16V z LPG Leonardo, emlator Pitagora.
Na przewodzie gazu miedzy "parownikiem" a kolektorem jest silnik krokowy i reczna sruba do regulacji gazu.
Co moglo byc przyczyna odpiecia silnika i wmontowania recznej regulacji?
Czy niepodlaczenie silnika moze byc przyczyna zjawiska: jedziesz z obrotami 3-4k i po wrzuceniu np. na luz obroty leca na dol i silnik na gazie gasnie. Na benzynie jest OK.
Czy parownik 100HP jest wlasciwy do auta 106HP?
Wiem, ze wiele pytan, ale z gazu jestem zielony.
Z gory dzieki za pomoc
MM